Penrin Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Heisann. Jeg og en venn hadde tenkt og linke på Xobox 360, men vi er veldig usikkre på hvordan. Må jeg ha med meg min Xbox til han, eller hoder det egentlig bare med kontrollen? Hvis jeg har med min får jeg vel spillinga på gamescoren min, men hvis jeg har den med, er det andre ting jeg må gjøre da? Man må vel ha to TVer også? Håper på kjappe svar, Mvh Stian kolrud
MacBoy Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Bare ha med kontrollen? Hvorfor tror du det? Det blir ikke lagret på kontrollen men på harddisk eller evt minnekort!
Penrin Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Ja.. Faen, ble litt for ivrig der ja.. takker for svar
Ghaundan Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Om vennen din er oppkoblet på nett kan du ta recover gaming tag og spille split screen med kompisen din på din gamertag.
Penrin Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Slik at min her hjemme står på, og jeg spiller fra den på en måte?
Dofty Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Nei, hehe Det letteste er jo å ta med Xboxen til han sammen med en TV og da spille via en router. Eller som Ghaundan sa: Om vennen din er oppkoblet på nett kan du ta recover gaming tag og spille split screen med kompisen din på din gamertag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå