Door Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg skal kjøpe meg ny MP3-mobil, og akkurat nå ligger valget mellom disse to. Jeg greier ikke helt bestemme meg for hvor mye penger jeg egentlig har lyst til å legge i den. Akkurat nå har jeg en k750i som jeg har vært veldig fornøyd med helt til at den nå begynner å svikte meg på sine eldre dager. Jeg har hatt SE telefoner før denne også, og generelt vært meget fornøyd med dette merket. Såh, hva sier dere. Bør jeg spøtte i litt mer penger for W850i, eller vil Nokiaen duge fint for mine behov (ringe, sms/mms, radio, musikk, surfe litt)? Og hvordan er det egentlig å gå fra SE-programvare til Nokia. Hva gjør den ene bedre enn den andre osv?
Shhhh Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Smakssak. Du får litt bedre kvalitet i W850, men jeg anbefaler deg å dra til nærmeste mobilforhandler som lar deg prøve telefonene. Å gå fra SE til Nokia, eller omvendt, er ingen problemsak. Velg den du liker best. Lykke til med valget
gnav Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 For min del liker jeg menysystemet til Nokia mye bedre enn SE. Men på en annen side så ser W850i en hel del bedre ut utseendemessig, bedre kvalitet og den har mye bedre batteri. Men som Shhhh sier, så det er en smakssak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå