SiRious Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er ute etter personer som liker å spille det det verdensberømte rollespillet Dungeons and Dragons. Da mener jeg ikke Online spillet, eller noen som helst form for spill til konsoll eller PC. :!: Dette er det orginale D&D basert på bøker og terninger. Jeg sitter her en lørdagsnatt og fant ut at jeg ville ta opp dette spillet igjen. har spillt det i 1 år tidligere. men det ble slutt da jeg flyttet, bodde på et hybelhus ilag med 3 andre som spillte dette spillet. og det var noe jeg ikke kommer til å glemme. Jeg var skeptisk i begynnelsen til dette spillet. men ettersom tiden gikk og jeg satt meg inn i det. fant jeg ut at det var konge. jeg er ikke verdenskjent på alle bøkerne og alt som står i dem, men jeg kan DM og PHB bøkern rimelig utenat. tilbake til saken. Jeg ser etter noen å spille med, ganske enkelt forklart, også lurer jeg på om det arrangeres noen form for samlinger, der folk møtes kun for å spille dette spillet? har googlet litt, men fant ikke noe (tenker her i scandinavia, helst Norge) jeg bor selv i Harstad, altså i Nord-Norge. og håper det er noen der som spiller og trenger en spiller til jeg har masse bøker, og terninger. bare PM meg om det er noen :
nikrus Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg spiller ganske ofte med mine kamerater, men dessverre oppholder vi oss alle sammen i Fredrikstad.
LordjOX Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hmm, jeg sendte faktisk en PM nå. Men det var veldig til tråd gjenoppliving da. Er ikke sikkert temaet er aktuellt for vedkommende nå, jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå