Gå til innhold

[Søkes] Dungeon & Dragons (Rollespill) spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter personer som liker å spille det det verdensberømte rollespillet Dungeons and Dragons.

Da mener jeg ikke Online spillet, eller noen som helst form for spill til konsoll eller PC. :!:

Dette er det orginale D&D basert på bøker og terninger. :D

Jeg sitter her en lørdagsnatt og fant ut at jeg ville ta opp dette spillet igjen. har spillt det i 1 år tidligere. men det ble slutt da jeg flyttet, bodde på et hybelhus ilag med 3 andre som spillte dette spillet. og det var noe jeg ikke kommer til å glemme.

Jeg var skeptisk i begynnelsen til dette spillet. men ettersom tiden gikk og jeg satt meg inn i det. fant jeg ut at det var konge. jeg er ikke verdenskjent på alle bøkerne og alt som står i dem, men jeg kan DM og PHB bøkern rimelig utenat. :thumbup:

tilbake til saken.

Jeg ser etter noen å spille med, ganske enkelt forklart, også lurer jeg på om det arrangeres noen form for samlinger, der folk møtes kun for å spille dette spillet? har googlet litt, men fant ikke noe (tenker her i scandinavia, helst Norge) jeg bor selv i Harstad, altså i Nord-Norge. og håper det er noen der som spiller og trenger en spiller til ;) jeg har masse bøker, og terninger. ;)

bare PM meg om det er noen : :w00t:

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...