Xneon Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 hei... fikk noen pentium 3 deler av en bekjent som jeg bygde sammen men når jeg prøver å få denne igang så trykker jeg på kanppen men ingenting skjer... men så prøver jeg å flytte litt på hovedkontakten til hovedkortet så blir det bare ett lite glimt av at vifta beveger seg... den var opp å gikk en liten stund før jeg måtte skru den av for å putte i resten av kablene.... noen som vet hva som kan gjøres??
capy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 reset bios og forsøk igjen. det er en liten jumper som må flyttes. søk på nettet etter hovedkortet ditt for å finne manualen. der står det hvilke jumper som må flytter på.
Xneon Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 (endret) noen som vet hvor jeg kan finne info og bilde av denne?? IBM 01N1943: V66M-2Z System Board har googla men fant ikke no stort bilde så jeg kunne se no.. Endret 11. mars 2007 av Xneon
csViRuS Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Strømkontakten til hk har kanskje dårlig kontakt, sjekk under om loddinga ser grei ut, kan også være at det er atx kontakten fra strømforsyninga det er litt dårlig kontakt i....
Xneon Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 hmmm loddinga ser fin ut.. men jeg lurer på om jumperen til cmosen er borte er den viktig at den er der? det kunne jeg sett vis jeg hadde hatt et bilde.
csViRuS Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 men du har hatt bilde på den eller? resette cmos kan også gjøres ved å ta ut batteriet.....
Xneon Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 har gjort det men vet ikke om det skal sitte en jumper på cmos kontakten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå