Gå til innhold

[Løst] Kan denne bærbare være et greit kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si om dette er et greit kjøp? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....27092&cid=5546#

Noen som kjenner vekta på denne, Går ikke frem av annonsen. Og støyer vifta mye her tro og varmeutviklinga? Brenner den hull i buksene?

Eventuelt andre tips i denne klassen mottas med takk. Kan gå opp litt i pris om nødvendig. Finnes maskiner i denne prisklassen med nummerisk tatatur?

Maskinen skal ikke brukes til spill. "Fikk" en stasjonær, som tar det meste, av julenissen i år. Så det blir mest litt enkel bildebehandling, kontor og musikk. Med andre ord en pc nr 2. Har slutta å røyke, så da ødsler jeg heller litt med penger på tekniske dupeditter. Er ikke av de støeste på bærbar. Den som skal pensjoneres nå er en Armada 1750 PII 266 mHz, 128 MB, 20GB så en nyere maskin bør vel uansett bli som natt og dag.

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AMD har ord på seg for å støye mer og avgi mer varme enn Intel sine prosessorer. Om dette er viktig for deg, kan det være en ide å vurdere andre alternativer. Se på Dell i6400. Kan også være en ide å sjekke ut andre tilbud.

Skrevet
AMD har ord på seg for å støye mer og avgi mer varme enn Intel sine prosessorer. Om dette er viktig for deg, kan det være en ide å vurdere andre alternativer.

Vi dette være plagsomt merkbart? Har amd på den nye stasjonære og er fornøyd med den.

Ser at denne leveres med AMD Turion 64 MK36 prosessor og andre med AMD Turion 64 X2 prosessor TL-50. Er det stor forskjell på ytelse?

Men bør jeg kanskje heller se på en 15,4 skjerm? Har litt lyst på en stor skjerm når jeg først skal handle. Og liker det med numerisk tastatur og at det er innebygd kamera og bluetooth. At det er Crystal Bright skjerm, er det bare reklame eller har det noe for seg?

Skrevet

Acer har endel modeller med irriterende viftestyring (dvs jojovifte) og endel varmeutvikling (spesielt amd-baserte modeller) så jeg ville vurdert i 6400 fremfor den da den er svært stille og kjølig.

Skrevet
Acer har endel modeller med irriterende viftestyring (dvs jojovifte) og endel varmeutvikling (spesielt amd-baserte modeller) så jeg ville vurdert i 6400 fremfor den da den er svært stille og kjølig.

8121315[/snapback]

Ser at det er flere som anbefaler å se på Dell sine mod. Så da blir det vel det da. Har jo mye å velge i. Hadde jo litt lyst på en stor skjerm når jeg skal innvestere i ny, men en 15.1 er vel sikkert stor nok og blir jo endel rimligere. Og så er den jo lettere. Hva er forskjell på WideScreen contra "vanlig?

Mange takk for innspill så langt. Most value.

Skrevet

8121315[/snapback]

Ser at det er flere som anbefaler å se på Dell sine mod. Så da blir det vel det da. Har jo mye å velge i. Hadde jo litt lyst på en stor skjerm når jeg skal innvestere i ny, men en 15.1 er vel sikkert stor nok og blir jo endel rimligere. Og så er den jo lettere. Hva er forskjell på WideScreen contra "vanlig?

Mange takk for innspill så langt. Most value.

8122085[/snapback]

Enkelt fortalt: skjermen er bredere og ikke fullt så høy, det er vell 16:10 mot 4:3 på vanlig skjerm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...