fjeddiu Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Går det an å kjøpe bare mobil uten abenoment kontanttelefon eller noen til? Bare selve dingsen. Uten sim kort.
Dimanche Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jepp, blant annet på utenabonnement.no. (Grunnen til at det ikke er hyperlink ovenfor er at jeg ikke vet om jeg kan anbefale siden.) Se etter mobiler som er "ulåste".
Alastor Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 https://prisguiden.no Her finner du en full oversikt, bare velg "nei" på abonnement.
Sevenord Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ikke noe problem, du får kjøpe det uten abonnement hos alt av forandlere også
fjeddiu Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Jeg vet jo det, men jeg lurte bare på om det fantes uten noen ting, uten simkort, uten kontant og liksom bare selve dingsen :!:
Dimanche Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg vet jo det, men jeg lurte bare på om det fantes uten noen ting, uten simkort, uten kontant og liksom bare selve dingsen :!: 8164665[/snapback] Det var det han mente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå