Chrynarx Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Da har jeg begynt og spille cs manager, og trenger hjelp til litt tacts. Når jeg spiller pcw selv kjører vi bare enkle tacts som b2 splitt når vi er T og spiller dd2 eller b1 rush/ stille. men det funket visst jævlig dårlig. Så lurte om noen har noen avanserte tacts for dd2 som ct og t og samme for de aztec. Helst illustrert men all hjelp ville vært jævlig hyggelig..
neadii Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg spiller ikke CS-Manager, men trikset er alltid å prøve seg litt fram.
Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg spiller ikke CS-Manager, men trikset er alltid å prøve seg litt fram. 8109544[/snapback] Cs-manager? Er det et spill ?
neadii Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvis du har hørt om Football-Manager, så er CS-Manager akkurat det samme.
Chrynarx Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 www.cs-manager.com til de som lurte.. greit og ha i dødtiden på skolen=) og når du skal spille mot kompisene dine. Fikk et bra råd av en som hadde spilt dette noe jævlig mye før. Bare kjør alle på en bombspot. Uansett om du er T eller CT.. skal visst funke som faen=P enjoy=)
superegge Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hm, skrev gode taccs til cs ikke csmanager:s Endret 9. mars 2007 av superegge
Mr. Fiskum Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Seriøst? koster det mye? jeg regner med at jeg får kjøpt det gjennom steam?
binko Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 I svar til M.F: Nei, det koster 10 kroner, engangsbetaling, og man betaler visstnok med mobiltelefon. Vet ikke om man laster ned via steam eller hva, men det finner du ut på siden dems vel? www.cs-manager.com hvis du ikke fikk det med deg. Er dette spillet noe å satse på? Er det noe fett? -Gizmo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå