LadyKatie Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har nå endelig lett litt i skapet mitt der hvor jeg har lagta alle spillene mine, og der ser jeg Half-Life2 game of the year edition ligger og har lyst til å prøve! Jeg installere det og skjønner ikke hva jeg gjør siden dette her er to år siden så jeg barea trykker. Men nå som jeg har fått min egen maskin prøver jeg å installere half-life på min egen maskin, men der står det at koden er brukt fra før! Kan noen nå si meg hva som skal gjøres? Har selvfølgelig avinstallert det på den gamle maskinen!
Lightning- Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Du må bruke den accounten du brukte før EDIT: sen :/ Endret 8. mars 2007 av Megvel
LadyKatie Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 (endret) huff, jeg husker da ikke hva passordet er og tror jeg husker brukeren og hvilken mail?. Hvordan får jeg ny informasjon? Edit: Fant det ut. mn jeg husker ikke det hemmelige svaret Endret 8. mars 2007 av LadyKatie
ShaNickolas Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Husker du det hemmelige spørsmålet så er du reddet, umulig å få tak på kontoen uten den så lenge du har glemt passordet
kjetilm Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Gå på lost my password. du må først laste ned steam:
LadyKatie Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 har nå funnet ut hvilken mail det er på. Hjelper det noe?
kjetilm Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 har nå funnet ut hvilken mail det er på. Hjelper det noe? 8106889[/snapback] ja.. last ned steam: finner du her så går du på lost my password.. deretter skriver du inn det som trengs.
LadyKatie Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 (endret) har kommet helt dit hvor jeg skal skrive inn det hemmelige spørsmålet så kommer jeg ikke lenger! Edit: Noen som vet hvordan man får vite det hemmelige svaret? Endret 8. mars 2007 av LadyKatie
FDviking Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 har kommet helt dit hvor jeg skal skrive inn det hemmelige spørsmålet så kommer jeg ikke lenger! Edit: Noen som vet hvordan man får vite det hemmelige svaret? 8106938[/snapback] det burde vel du vite, det er jo du som har lagd spm.
LadyKatie Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 har kommet helt dit hvor jeg skal skrive inn det hemmelige spørsmålet så kommer jeg ikke lenger! Edit: Noen som vet hvordan man får vite det hemmelige svaret? 8106938[/snapback] det burde vel du vite, det er jo du som har lagd spm. 8107098[/snapback] Bare det ar jeg lagde det for 3 år siden
Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Kjipt, prøv å sende inn mail til steam, hvordan du kan få den tilbake uten det hemmelige svaret.. Kan jo være en annen måte ?
LadyKatie Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Klarte endelig å tippe meg til riktig svar Nå kan jeg endelig spille! Men går det ikke an å spille cs:s uten online modus?
Lapp1 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Klarte endelig å tippe meg til riktig svar Nå kan jeg endelig spille! Men går det ikke an å spille cs:s uten online modus? 8111145[/snapback] Ja det skal være mulig hvis du har på offline modus, som er på som standar. Sjekk om "Ikke lagre kontoinformasjon på denne datamaskinen" er "Ticket", hvis den er det, "unticker" du den, så den mister det lille krysset sitt Da skal offline modus virke EDIT: Du åpner steam, klikker settings Glemte å si det Endret 9. mars 2007 av golemm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå