blomstkraft Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Silkroad? Går det i heletatt ann å kjøpe spillet? Takk
Kimelimm Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvis du tenker på Silkroad Online, det som er MMORPG, så kan det ikke kjøpes tenker jeg, det er som KALonline og Knight online. Det er da gratis. Men hvis du tenker på et annet spill, så kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Kim
blomstkraft Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Hvis du tenker på Silkroad Online, det som er MMORPG, så kan det ikke kjøpes tenker jeg, det er som KALonline og Knight online. Det er da gratis. Men hvis du tenker på et annet spill, så kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Kim 8104805[/snapback] Det er Silkroea Online jeg tenker på ja.. Hadde vært litt morsomt å hatt spille på CD, så det var litt synn Takk
Kimelimm Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Er vel ikke annet enn å brenne det til en CD og lage overskrift "Silkroad Online"?
blomstkraft Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Er vel ikke annet enn å brenne det til en CD og lage overskrift "Silkroad Online"? 8111538[/snapback] Jo da, det var ikke akkurat det jeg mente da Jeg mente den orginale CDen, hvis det var noe.. Men det var det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå