Ozwald Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Vi har 3 webhotell på servetheworld og i Desember merket vi at 2 av disse var nede(over lengre tid), den 3(som ligger på en annen server enn de andre 2) var fremdeles oppe. Da ny regning fra Servetheworld kom i Januar sendte vi mail og spurte om fratrekk for nedetid i Desember måned. De svarte at de ikke hadde hatt noen nedetid i Desember. Men, siden de hadde oppetids garanti, ba vi om dokumentasjon på oppetiden i Desember(noe de skal kunne dokumentere). Svaret vi fikk var; De hadde ikke notert noe nedetid i Desember. Betyr dette at deres nedetiddokumentasjon er notater på gule lapper? For å fastsette 99.3% oppetid, bør man ha ganske god dokumentasjon, kan man stole på et firma som har 99.3% notert oppetid?
mariux Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har hatt servetheworld før og har etter å ha sendt dem epost der jeg påpeker nedetider fått gratismåneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå