Gå til innhold

XBMC starter ikke opp!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har fått meg ett lite problem jeg:S

Jeg så at det var kommet en ny versjon av XBMC her om dagen, og det jeg gjorde var å slette den gamle versjonen av XBMC. Det som er tingen er at jeg brukte XBMC som hoveddashbord (startet rett opp i XBMC). Nå vil det ikke starte opp!!

 

Hjelp!?!?!?!! Noen som kan hjelpe!?!?! det hadde vært fint=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned et Installer-image og brenn på en DVD/CD, så booter du fra den og legger inn nytt dashboard.

8100525[/snapback]

 

ja, okay....men har du noen anelse hvor jeg kan finne installer-imaget!?og hvilket program skal jeg bruke for å brenne cd'n!? nero!?

 

takk for hjelpen forresten!=)

Lenke til kommentar

 

ja, okay....men har du noen anelse hvor jeg kan finne installer-imaget!?og hvilket program skal jeg bruke for å brenne cd'n!? nero!?

 

takk for hjelpen forresten!=)

8101006[/snapback]

 

Vel... XBMC har du jo lastet ned allerede, så bruk Craxtion til å lage et XBOX ISO Image av XBMC folderen på PC'en din. Brenn så denne ISO-en på en DVD (CDer kan også funke men det er avhengig av DVD spilleren din) med Nero.

 

Merk at du er nødt til å gå omveien via Craxtion (eller andre tilsvarende programmer) Nero kan ikke brukes til å lage et Xbox image, men du kan bruke Nero til å brenne et allerede ferdiglaget XBox image til DVD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...