Gå til innhold

Databutikker i bergensområdet. (ca. sentrum)


Anbefalte innlegg

Hei, eg skal ha arbeidsveke og lengter etter ein databutikk i bergensområdet.

Ja eg har søkt men finner kun butikker i Laksevåg og lignande plasser som er litt for langt borte frå sentrum. Så er det nokon bergensere som veit om det er nokon databutikkar i sentrum (eller i nærheten).

 

Beklager for blandingen av nynorsk og bokmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laksevåg er litt langt borte, har mulighet til å komme til bergen busstasjon og gå derfra, men kan gå av på sandviken eller på åsane. ingen butikker i nærheten? tror det er en butikk i nærheten av kløverhuset. skal ta ein busstur til bergen i morgen. så post frem til da!

Lenke til kommentar

kan det ja, sleire kiosk? er dette i nærheten av den kvite drittskolen? kusinen min gikk der, gammel skole den har vert på nrk og noe sånt for den ikke ble vedlikeholdet. den er i nærheten av brann-stadion? i såfall er det i nærheten av den skolen?

Lenke til kommentar

Det er, eller var, en databutikk i komediebakken, det er rett ved sentralbadet. Fyren jeg traff på når jeg var innom hadde overhodet ikke peiling på data og de har svindyre priser på allt. Men det er iallefall en databutikk i sentrum, kansje.. (er et par år siden jeg var der)

Lenke til kommentar
Det er, eller var, en databutikk i komediebakken, det er rett ved sentralbadet. Fyren jeg traff på når jeg var innom hadde overhodet ikke peiling på data og de har svindyre priser på allt. Men det er iallefall en databutikk i sentrum, kansje.. (er et par år siden jeg var der)

8109904[/snapback]

 

 

IQ computer, host host. Kjøpte min første Commodore 64 der... :love:

Lenke til kommentar

Men eg tror dei har gått konkurs. Den skolen eg snakker om hete fridalen tror eg. er data oppdrag i nærheten av den?

 

Edit: Nå vet eg kor data oppdrag er, men går det busser dertil ofte? noen som har link til rute? er litt slit å ta bussen først en time så opp der hver dag i en uke. men noen som vet noe om den butikken som er/var i nærheten av kløverhuset?

Endret av Crossed
Lenke til kommentar

Dataoppdrag er butikken som hsds tenker på.

Den ligger rett ved Sleire kiosk.

 

De er vel det en kan kalle databutikk siden de selger datautstyr, og ikke en elektrobutikk.

 

Edit: Alle busser som går til Nesttun går forbi der, så det går busser dertil hvert 10. minutt. :)

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Fridalen skole er i nærheten ja.. Dataoppdrag ligger nærmere Rema 1000 på wergeland. Ønsker deg lykke til :) Er dessverre ikke så mange som gidder å ha en inne for en ukes tid, men kanskje du er heldig? Bare hvis at du er genuint interrisert osv så går det seg vel til!

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Fridalen skole er i nærheten ja.. Dataoppdrag ligger nærmere Rema 1000 på wergeland. Ønsker deg lykke til :) Er dessverre ikke så mange som gidder å ha en inne for en ukes tid, men kanskje du er heldig? Bare hvis at du er genuint interrisert osv så går det seg vel til!

8110257[/snapback]

 

Takker har funnet ut ca. hvor det er nå. (ca. på andre siden av veien av rema?)

Har sendt dem en email og presentert meg selv, og litt info om hva som kan skje.

Dei kan jo kose seg med tanken på at eg ikkje har krav på lønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...