Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ja, nå kan du regstrere deg som beta tester hos Lavasoft, og om noen få dager få tilgang til Ad-Aware 2007 RC1. Ad-Aware vil være helt forandret fra den siste modellen. Finere interface, real time protection i alle versjoner, raskere scan, forbedret virus motor. Lavasoft trenger da beta testere, og hvis du er interissert, meld deg på. Registrer deg som beta tester HER! Har selv meldt meg på
Bendorama Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ja, nå kan du regstrere deg som beta tester hos Lavasoft, og om noen få dager få tilgang til Ad-Aware 2007 RC1. Ad-Aware vil være helt forandret fra den siste modellen. Finere interface, real time protection i alle versjoner, raskere scan, forbedret virus motor. Lavasoft trenger da beta testere, og hvis du er interissert, meld deg på. Registrer deg som beta tester HER! Har selv meldt meg på 8086301[/snapback] jeg å nå BTW: får vi noe igjen for dette?og når kommer beta`n?
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vel, du får jo teste programmet før alle andre. Samt at du hjelper å forbedre programmet. Men hvis du tenker på penger eller gratis lisens, så er jeg usikker Betaen skulle komme tidlig i Mars, og Lavasoft har nå sagt at betaen skal slippes om noen dager. Så det er bare å skjekke innom siden jevnlig Fint og se at andre og er interissert
Bendorama Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vel, du får jo teste programmet før alle andre. Samt at du hjelper å forbedre programmet. Men hvis du tenker på penger eller gratis lisens, så er jeg usikker Betaen skulle komme tidlig i Mars, og Lavasoft har nå sagt at betaen skal slippes om noen dager. Så det er bare å skjekke innom siden jevnlig Fint og se at andre og er interissert 8087145[/snapback] Joda, beta testing er gøy det, jeg beta testa vista allerede da det het longhorn(var ikke mye stabilt det der )
wil Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei. Vet ikke hvordan det blir i Ad-Aware 2007, men i de tidligere versjonene så har det jo vært en Personal Edition, en Professional og i den siste iallefall en EnterPrise Edition. Personal Edition var gratis, Professional kosta noen kroner og EnterPrise kosta enda litt mer og var retta mot bedrifter. Jeg kan tenke meg at den nye Ad-aware har iallefall en gratis versjon, og kanskje en Professional versjon som koster noen kroner.
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hei. Vet ikke hvordan det blir i Ad-Aware 2007, men i de tidligere versjonene så har det jo vært en Personal Edition, en Professional og i den siste iallefall en EnterPrise Edition.Personal Edition var gratis, Professional kosta noen kroner og EnterPrise kosta enda litt mer og var retta mot bedrifter. Jeg kan tenke meg at den nye Ad-aware har iallefall en gratis versjon, og kanskje en Professional versjon som koster noen kroner. 8088228[/snapback] De hadde (har) også en "plus" versjon. Men ja, de kommer nok til å ha de samme versjonene nå også. Altså en gratis, en proffesional, en plus, og en enterprise. I denne beta versjonene, tipper jeg du får full pakke. Altså med alle funksjonene tilgjengelig Endret 6. mars 2007 av medlem-105082
Bendorama Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Da er den ute for nedlasting!! 8089231[/snapback] GLEDE SEG
wil Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Sorry. Glemte den "Plus" versjonen. Har brukt den "Plus" versjonen så lite at den falt helt bort.
wil Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 En ting bare Albert_Einstein: Hadde det ikke vært en fordel å lagt ut linken her da? Bare sånn, en liten tanke mener jeg. Er jo ikke alle som gidder å lete seg igjennom google.com eller Ad-aware sine hjemmesider .
wil Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Sorry. Glemte det at man må registere seg for å laste den ned.
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Vel, nå har jeg funnet en side hvor man kan laste ned betaen uten å registrere seg hos Lavasoft: http://www.filehippo.com/download_ad-aware/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå