Tore Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Her gang jeg prøver ut en ny server blir jeg stående i 5-10minutter å laste ned irriterende tåpelige ubrukelige custom sounds... Første jeg gjør er settings å slå av lyder når jeg endelig kommer inn på den... Kan jeg sperres for slikt tull..? Dårlig forklart, men tror de fleste sjønner hvor irriterende det er....
Lapp1 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Tror ikke det, beste er vel å laste dem ned en gang, så trenger du aldri laste dem ned igjen
Tore Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Problemet er jo at noen er flinke nok til å bruke admin_plugin mappen... Men så er det de som absolutt skal ha sin egen mappe... (samme lydene blir lastet flere ganger, har 27mapper med lyder som igjen har sine undermapper med lyder som har samme navn som de i mappene over...) Jeg bare avslutter påloggingen til serveren om det tar for lang tid nå... Så om de som holder servere vil ha folk til å spille, så kutt ned på custom sounds å sånn dritt...
vStyle Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 cl_downloadfilter nosounds Alt du trenger, funker fantastisk
Tore Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 i console glemte å takke..! men må man skrive det inn hver gang..? Jeg har ikke måttet laste ned lyder enda, men jeg besøker de samme serverne for det meste...
Tore Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Holder å skrive det én gang 8101360[/snapback] Supert, jeg skulle ha spurt for lenge side, har irritert meg over det der i over 1år....
tons Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 får ikke den til å vrike.. står at d ikke er noen komando:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå