Gå til innhold

Hjelp til å finne rett Sony Ericcson


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny telefon og ønsker å gå for SE denne gangen. Trenger derfor noen tips. Har kikket litt på k800i.

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE/3G: Ja

-Email klient: Kjekt, men ikke nødvendig.

 

Skjerm:

-Størrelse på skjerm: Større jo bedre, men 2” er minimum.

 

Diverse:

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Minnekort?: Ja

-MP3: Kjekt å ha.

-Radio: Ja

-Batterilevetid: Er viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger en ny telefon og ønsker å gå for SE denne gangen. Trenger derfor noen tips. Har kikket litt på k800i.

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE/3G: Ja

-Email klient: Kjekt, men ikke nødvendig.

 

Skjerm:

-Størrelse på skjerm: Større jo bedre, men 2” er minimum.

 

Diverse:

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Minnekort?: Ja

-MP3: Kjekt å ha.

-Radio: Ja

-Batterilevetid: Er viktig.

8084306[/snapback]

 

 

du får ikke en SE med edge og 3g derfor skal jeg aldri ha SE... SE LOL!! vist SE ikke klarer å lage noen mobiler med edge og 3g skal det bli gøy og se når dt blir hsdpa i norge om SE kommer med det vist ikke blir det vel dårlig med salg av SE... vist du ikke bor sentralt i norge og skal ha en 3g mobil må det også være edge på den vist ikke er det ikke noe mening å ha 3g på mobilen...

Lenke til kommentar

Hvis jeg ønsket de spesifikasjonene så ville jeg om jeg hadde "ubregenset med penger" gått for K800i, eller er W810i som er billigere. K800i er kamera-telefon, mens W810i er en walkman-telefon. Så her må du bare finne ut hva du helst vil ha.

 

Eller så kan du ta deg en tur til en telebutikk som har W880i inne og prøve tastene på denne for å se om den kanskje er aktuell for deg. Her

kan du lese test av W880i.

Lenke til kommentar

Har hørt diverse rykter om k800i og ikke alle er positive. Synes dette er rart siden k750i har vært en god mobil (hatt en som firmatelefon). Hadde vært kjekt med en modell med godt kamera. Hvordan er erfaringene med SE w850i? Vet det er en musikk-modell, men alikevel...

Lenke til kommentar

Som jeg har fått med meg så har du ikke sagt ifra helt klart hva du er ute etter; en musikk-mobil eller en kamera-mobil.

 

Jeg kjenner noen som har K800i og disse har jeg bare hørt bra om. Kan jo godt hende de ikke sier det negative, men regner med de hadde gjort det når jeg spurte.

 

W850i er en god mobil. Til musikk ihvertfall. Kameraet har jeg hørt mer dårlig enn bra om. Denne har Walkman 2.0, i motsetning til W810i's 1.0.

 

Hvis du ikke setter fokus på noe spesielt og er ute etter å spare litt penger, så ville jeg gått for W810i. Mange setter store krav til kamera på mobiler men kameraet på denne holder lenge for meg ihvertfall, og de jeg kjenner som har den. W810i har forøvrig autofokus hvis jeg husker rett, i motsetning til W850i som ikke har det.

 

Så hva vil du ha, et godt kamera med K800i eller musikk med W850i eventuelt W810i som er billigere enn W850i?

 

-frow

Lenke til kommentar
Så hva vil du ha, et godt kamera med K800i eller musikk med W850i eventuelt W810i som er billigere enn W850i?

 

-frow

8095852[/snapback]

 

Jeg har sett litt på disse telefonene jeg også. Forskjellen på musikkmobilene er vel at W810i har autofokus på kameraet og EDGE, mens W850i har 3G istf. EGDE og kommer med 1GB minnekort i stedet for 512MB. Ja, og så brick eller slide da.

 

Er usikker på hva jeg skal velge jeg også. Har blitt frastjålet min W810i som jeg var veldig fornøyd med og forsåvidt kan anbefale. Jeg skal en tur i butikken og teste tastene

på w880i hvis jeg får igjen på forsikringen, menneh den har ikke radio da ;-)

Endret av LT^
Lenke til kommentar

Ja, grunnen til at jeg ikke tok med EDGE/3G-forskjellen er at jeg ikke trodde det hadde så stor betydning. Ville han hatt en telefon der internettforbindelse var

relevant ville han nok sagt det.

 

Men jeg synes nesten du skulle prøve deg på W880i. Rett og slett fordi den er deilig å holde i og utseendet er tøft. For ikke å glemme tykkelsen på bare 9 mm :) (tsss, hør på mp3, ikke radio :whistle: )

 

-frow

Endret av frow
Lenke til kommentar

Takker for alle svar. Grunnen for at valget antakelig går mot en k800i er fordi jeg driver litt som "hobby" fotograf for bl.a en avis. I det siste har det hatt en tendens til å "skje ting" når ikke fotoaparatet er med. Mobilen har jeg alltid med meg og et godt kamera på den hadde vært bedre enn ingenting.

Endret av CTU-24
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...