Rollespilleren Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kjører Spybot S&D av og til, og finner alltid noe. Trenger jeg SuperAntiSpyware i tillegg eller gjør Spybot - Search & Destroy jobben?
johome Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Bare bruk begge to du. Tror at de utfyller hverandre ganske godt . Jeg mener å ha hørt her på forumet at SAS er minst like godt som Adaware.
Rollespilleren Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Dette programmet fant 19 tilfeller av Oreans32. Noen som vet hva det er?
Fruktkake Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nettvettet mitt sier meg at SuperAntiSpyware er noe man bør holde seg unna.
norbat Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 For å opplyse de uvitende: SuperAntispyware er et av de bedre antispywareprogrammene som eksisterer for tiden og gratisversjonen holder i lange baner om man ikke føler behovet for de ekstra funksjonene en pro-versjon gir mot betaling.
zonko Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 SAS er en sau i ulveklær. Både navnet eller nettsida sier at man bør holde seg unna, men i virkeligheten er det et veldig bra program som gjør det det lover.
Rollespilleren Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Allows others to access the computer Eklinger.
GeirGrusom Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Fra linken jeg ga deg tidligere i threaden: W32/Sdbot-CNF is a worm and IRC backdoor Trojan for the Windows platform. W32/Sdbot-CNF runs continuously in the background, providing a backdoor server which allows a remote intruder to gain access and control over the computer via IRC channels. When first run W32/Sdbot-CNF copies itself to <System>\winampa.exe and creates the file <System>\drivers\oreans32.sys. The file oreans32.sys is not malicious. Det er en trojaner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå