Gå til innhold

Problem med videosamtale med Nokia 6288


Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har hatt problemer med det?

Simkortet er nytt og det viser 3g dekning på telefonen, men hvis jeg prøver å ringe en videosamtale står det "operasjon mislykkes".. Jeg har testet med flere simkort så det er nok noe med selve telefonen. Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre som har hatt problemer med det?

Simkortet er nytt og det viser 3g dekning på telefonen, men hvis jeg prøver å ringe en videosamtale står det "operasjon mislykkes".. Jeg har testet med flere simkort så det er nok noe med selve telefonen.  Hva kan det være?

8080244[/snapback]

 

 

Fikk operasjon misslykkes nå jeg tok bilder, filme, se på filmer med min 6280. Men trudde nå 6288 var en modell av 6280 som faktisk skulle fungere.

Lenke til kommentar

På min 6288 står bokstavene til Videoanrop i matt svart,

alt annet står i hvitt.

Moren min fikk seg nylig en 6233 og har det samme problemet, videoanrop fungerer ikke.

Alt annet virker.

Vil det stå i matt svart hvis man ikke har 3G-dekning selv om man har satt på dobbeltmodus?

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar
På min 6288 står bokstavene til Videoanrop i matt svart,

alt annet står i hvitt.

Moren min fikk seg nylig en 6233 og har det samme problemet, videoanrop fungerer ikke.

Alt annet virker.

Vil det stå i matt svart hvis man ikke har 3G-dekning selv om man har satt på dobbeltmodus?

8080741[/snapback]

 

hmm ikke vet jeg, men jeg er overbevist om at det er 3g dekning der jeg bor. fungert fint med min n73. skal sjekke seinere i dag om jeg kan oppgradere firmware hvis jeg ikke har den nyeste. kan jo være at det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...