Gå til innhold

Vaskebrett til sommeren?


Anbefalte innlegg

Har nå funnet ut at jeg må få skaffet meg vaskebrett til sommeren, men skjønner ikke hvorfor det ikke begynner å synes litt engang :cry:

 

 

Her er uken min:

Mandag: Gym, Bandy

Tirsdag: Nesten ledig

Onsdag: Gym, Bandy

Torsdag: Fri

Fredag: Bandy

Lørdag og søndag:fri

 

Skal legge til jeg er kun 13 år, 175 cm høy, og veier 65 kilo :cry:

 

Noen som vet hva jeg burde gjøre for å komme fort i form?

Har ikke super rask forbrenning og jeg har kun vekter på 12 kilo og spinningmaskin til rådighet! Har blitt sterk i bena, men må få trent overkroppen! Er rimelig kraftig.

 

De delene av kroppen jeg vil trene her helst rygg og mage, har blitt sterk i armene og!

 

Ikke kom med noen vanskelig ord. De skjønner jeg ingenting av uansett :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du jente? Det er mye skumle menn på stranda(eller der du har tenkt å vise vaskebrettet). Drøy det noen år.

 

Uansett, du kommer ingen vei fra eller til uten å fikse kostholdet. Du er 13, ikke tenk på å fikse kostholdet. Drøy det noen år.

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Uansett, du kommer ingen vei fra eller til uten å fikse kostholdet. Du er 13, ikke tenk på å fikse kostholdet. Drøy det noen år.

8078771[/snapback]

Sefølgelig får ikke 13 år lov til å fikse kostholdet :ermm::ermm:

 

 

Prøv å finn ut hvor mye du spiser hver dag og få i deg mye proteiner og karbohydrater (hovedsakelig trege) og begynn å tren litt med vekter og legg til litt sykkling og jogging i uken (ca. 1-3 ganger i uken).

 

Men som sagt glem vaskebrettet. Jenter må ha VELDIG lav fettprosent for at magemusklene skal vises bra. Spis mye og tren sunt

Endret av DNA
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
vaskebrett er oppskrytt, for tynninger.

8326913[/snapback]

Hva mener du med tynninger? Jeg har høy fettprosent. Om morgen er det litt "mindre" fett, og når jeg strammer til da, blir det helt hardt, sånn at jeg nesten får vondt i hånden av å presse.

 

Hvordan måler man fettprosent? Må til noe spesielt, eller kan ma ngjøre det hjemme i sitt eget hus?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Må man gå til innkjøp av noe for å måle det?

8327171[/snapback]

Ja, eller du kan dra på toppidrettssenteret (om jeg husker rett) og bruke sånn elektropulsfettmåler som koster 200000kr, eller noe. Om det koster penger veit jeg ikke.

 

Å måle fettprosenten er egentlig ganske bortkasta for en vanlig person, så lenge du blir fornøyd med det du oppnår har den ingen ting å si. Skal du konkurrere kan det derimot være greit å vite, selv om det også da egentlig er ganske unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...