scoot Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Nå har det seg slik at jeg har spilt Nonsteam Cs en stund via hamachii. BEstemte meg nå for å installere og bruke steam for å spille litt public. MEN, musa henger seg når jeg skyter. F.eks jeg dreper en person, men våpenet skyter fortsatt og jeg får ikke rørt meg før 1 sekund etterpå. IRRITERENDE. Noen som har vært borti dette?
Bartin Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Nå har det seg slik at jeg har spilt Nonsteam Cs en stund via hamachii. BEstemte meg nå for å installere og bruke steam for å spille litt public. MEN, musa henger seg når jeg skyter. F.eks jeg dreper en person, men våpenet skyter fortsatt og jeg får ikke rørt meg før 1 sekund etterpå. IRRITERENDE. Noen som har vært borti dette? 8077008[/snapback] For lav fps maybe , eller dårlig underlag..
scoot Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Nå har det seg slik at jeg har spilt Nonsteam Cs en stund via hamachii. BEstemte meg nå for å installere og bruke steam for å spille litt public. MEN, musa henger seg når jeg skyter. F.eks jeg dreper en person, men våpenet skyter fortsatt og jeg får ikke rørt meg før 1 sekund etterpå. IRRITERENDE. Noen som har vært borti dette? 8077008[/snapback] For lav fps maybe , eller dårlig underlag.. 8077404[/snapback] Rart dette kun skjer når jeg spiller på Steam. Cs 1.6 non steam har aldri vært noe problem, heller ikke steam CS forsåvidt.
Bartin Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Nå har det seg slik at jeg har spilt Nonsteam Cs en stund via hamachii. BEstemte meg nå for å installere og bruke steam for å spille litt public. MEN, musa henger seg når jeg skyter. F.eks jeg dreper en person, men våpenet skyter fortsatt og jeg får ikke rørt meg før 1 sekund etterpå. IRRITERENDE. Noen som har vært borti dette? 8077008[/snapback] For lav fps maybe , eller dårlig underlag.. 8077404[/snapback] Rart dette kun skjer når jeg spiller på Steam. Cs 1.6 non steam har aldri vært noe problem, heller ikke steam CS forsåvidt. 8077602[/snapback] Da vet jeg ikke helt.
Winydancer Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Rates? Rate 25000 Cl_Updaterate 101 Cl_Cmdrate 101 Fps_Max 101 Skriv dette i console.
Lapp1 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har akkurat samme problemet, det kommer mest når det er mange folk på serveren, eller veldig store/detaljerte baner.. Hadde vært flott med en løsning på dette problemet, en ting som er sikkert: det er IKKE musa har prøvd flere forskjellige..
neadii Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hvilken mus har? Hvilken musematte har du? Er det laser mus? Merke på musa? INFO!
Lapp1 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ehh.. Logitech, laser mus, aner ikke åssen Logitech, men en med sideknapper og greier, og har ikke musematte Det var hvis du spurte meg , men er ikke sikker om det er musa, tastaturet henger seg også
scoot Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Har en helt normal Logitech optical mouse, med en vanlig musematte. Har alltid funka før!
scoot Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Men nå er jeg skikkelig lei! Om noen vet noe om dette, skrik ut. Har prøvd å reinstalle både steam og 1.6, men funker fortsatt knirkefritt i 1.6 nonsteam. Men ikke via steam. JÆVLIG irriterende.
Lapp1 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Spill CS 1.6 og hold deg unna servere med 20 ++ folk på, da henger ikke musa/tastaturet seg opp (hvertfall ikke til meg )
scoot Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Jeg kan spille på poolday med 4 folk og 19 i ping, fortsatt henger driten seg opp -_-
Lapp1 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg kan spille på poolday med 4 folk og 19 i ping, fortsatt henger driten seg opp -_- 8102476[/snapback] Da har vi ikke samme problemet alikavel .. Jeg kan godt spille på en server med 17 folk uten at musa og tastaturet henger seg opp jeg Prøvd ny musematte foresten? En gaming musematte? Folk sier jo det kan hjelpe, verdt et forsøk det skal jeg prøve hvertfall har ikke musematte jeg Foresten virker det som bare folk som har Logitech muser, er de som henger seg opp , en sammenheng?
scoot Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Jammen, den funker i Cs 1.6 nonsteam Og har fungert med steam før jeg formaterte.
Lapp1 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jammen, den funker i Cs 1.6 nonsteam Og har fungert med steam før jeg formaterte. 8102617[/snapback] jeg vet, har samme problemet da alikavel Funka perfekt før reformatering, kanskje noen filer vi mangler? Får lete litt rundt etter svar.. Utrolig irriterende, funker PERFEKT på CS:S og HL2 DM ogsånt, men ikke cs 1.6 og cz, neeeida
scoot Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Skrik ut om du finner ut noe, jeg klikker snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå