Krissern_ Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg har tenkt til å bygge ny PC snart... Dette er hva jeg har kommet fram til: Kabinett PSU Hovedkort Skjermkort Prosessor Jeg har høytalere, nettverkskort, mus og tastatur... Jeg lurer på hvilken harddisk og lydkort jeg burde velge... Er det noe jeg har glemt/bør kjøpe? Nvidia er IKKE aktuelt! PS! Prisen skal til sammen ikke være noe særlig mer enn 15k Endret 4. mars 2007 av Krissern_
skylinepower Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 skal du klokke? da velger du deg et Asus P5B deluxe hvis du ikke skal ha nvidia så kan du vente litt på R600 som kommer SNAAAAAAAAAAAAART
Znoken Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Sitter med samme psu som du har valgt der...Er du redd for støy så ville jeg valgt en annen psu....For og få mindre støy er det en god ide og fjerne gitteret som avgir endel vibrasjonsstøy men da tror jeg nesten man mister garantien uten at jeg er så sikker på det...
tevil Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Et hovedkort som støtter quad kanskje? Mist 500w eller Seasonic 500w er kraft nok og støyer lite Kjøp en god kjøler til cpuen. Zalman 9500, Nouctua 12, Tuniq tower etc Vent på r600 eller kjøp 8800gts (320mb hvis du har mindre enn 22" og 640mb hvis du har 22" eller lyst på i nær fremtid) En god skjermkort-vifta fra f.eks zalman eller artic cooling (ATI-kort) så har du fått en stillere pc. Jeg foretrekker Samsung spinpoint, rask nok, stabil, stille og kjølig. Lydkort kan jeg ikke. Kjenner ikke kabinettet, men det er jo ofte mer en smakssak. Lykke til Endret 4. mars 2007 av tevil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå