aleksanderro Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hei. Jeg sitter fast her Håper dere skjønner hvor jeg er med det bilde. Den grønne pilen går til denne lille steinen, der han ene personen ber eller hva han gjør. Jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre nå.
Rallahr Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Enten snakk med en av dem, eller gå bort til statuen og aktiver den.
aleksanderro Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Jeg får bare opp dette når jeg trykker på statuen.
MadsFN Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Champion, skulle trudd du måtte være arena champion før du kunne gjøre questet..
Nvidia89 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Tror dette er den questen du får skeleton key på. I alle fall må du være minst level 10 for å gjennomføre den.
Erixxn Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) nei, regner med at han får Azuras star?(uendelig soulgem eller noe) Endret 4. mars 2007 av Erixxn
tOmma- Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Ja, du må levle litt før du kan ta dette questet. Forbered deg på litt hack'n'slash!
Knarke Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Om det er azura's star, så tror jeg ikke du kan får denne questen før du har gått litt gjennom main quest. Om det er den med skeleton key, så stemmer det at du må være minst lv. 10 før du kan ta den.
Licht Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Azura's Star kan du få så sant du er level 2, du trenger ikke å ha kommet til Daedric Artifact-delen av MQ.
Obi von Knobi Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Tror dette er den questen du får skeleton key på. I alle fall må du være minst level 10 for å gjennomføre den. 8072539[/snapback] Det er hos Nournal's shrine (Daedraguddinnen til thieves guild) du får skeleton key fra Det står jo på kartet hva plassen heter, er det Azura's shrine? Endret 4. mars 2007 av Ashol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå