R@ge Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Battlefield2.no har nå satt opp en ny 24/7 Al Basrah server for å glede alle fans dere ute..... Det er mange som elsker dette mappet, og ikke kan få nok av det Devfile.com 24/7 Al Basrah server er det amerikanske alternativet men mange har slitt med høy ping der. Vi håper dere nå benytter muligheten så ikke dette var helt bortkastet :oops: Etter mange forespørsler er det liten tvil om at dette er ønsket, så vi håper dere får masse glede ut av dette..... Så... kom deg ut i felten og slå disse "insurgents" tilbake..... Har du ikke spilt dette mappet så er det bare å forberede deg på en overaskelse.... Dette er det mest ekstreme du kan finne i Project Reality hvor du også har A-10 å leke med... For å gi et intrykk så kan du se disse to filmsnuttene som viser hvordan Irakiske motstandsmenn angriper amerikanske styrker i Al Basrah!! * Al Basra IED movie * Pr 0.5 Al Basrah * Uncle Blues awesome Al Basrah movie For mer info, andre tilbakemeldinger, server feedback eller ønske om endringer vennligst post det her i "Playable PRM Servers forum" @ realitymod.com EDIT: lagt til ny film... Endret 4. mars 2007 av R@ge
MrLee Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Stilig! Men er det helt stabil? synes jeg ikke finner den litt for ofte..eller..iallefall igår
R@ge Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Stilig! Men er det helt stabil? synes jeg ikke finner den litt for ofte..eller..iallefall igår 8080285[/snapback] Vi hadde litt problemer med den ja.. Den krasjet hele tiden. Vi installerte alt på nytt, og jeg tror det hara løst problemene...
R@ge Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Hvordan får man tak i Al Basrah map'et? 8102347[/snapback] Installer Project Reality
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå