Anathema Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Søkt på Google? Det gjorde jeg, og da fikk jeg opp http://www.gamershell.com/download_17675.shtml#Europe
Tommy T Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hva med her? Farten er ikke så god men det funker. Edit: litt for sein Endret 3. mars 2007 av Tommy T
JacEr Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Nei, jeg hadde ikke prøvd google, da jeg er svært skeptisk til å laste ned fra sider jeg ikke kjenner, med mindre noen som har prøvd den før kan anbefale meg den. Takker for hjelpen. Er det forresten noen som har prøvd fullversjonen på en litt eldre PC? Hvordan oppfører spillet seg på ikke helt optimale specs?
Anathema Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Har prøvd på en PC med en AMD 3500+, 1gb RAM og ATI X800XT, vet ikke om det er så gammelt som du mener, men i allefall - Kjørte spillet greit men lagget litt når det ble veldig mye bevegelse på mange ting samtidig.
Tommy T Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Nei, jeg hadde ikke prøvd google, da jeg er svært skeptisk til å laste ned fra sider jeg ikke kjenner, med mindre noen som har prøvd den før kan anbefale meg den. Takker for hjelpen. Gamershell er en grei nok side det, men pga hastigheten blir den sjeldent førstevalget.
Blaz3r Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har prøvd på en PC med en AMD 3500+, 1gb RAM og ATI X800XT, vet ikke om det er så gammelt som du mener, men i allefall - Kjørte spillet greit men lagget litt når det ble veldig mye bevegelse på mange ting samtidig. 8069512[/snapback] det er fordi spillet fungerer best med dual core cpu. fungerer utmerket hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå