Gå til innhold

Letteste 14 " laptop til max 8000?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg ønsker en stille og lett 14 " til max 8000 kr. Liker Dells 640 M, men den veier hele 2,5 kg. Noen som vet om et lettere alternativ? Bør jeg vente et par måneder?

8067009[/snapback]

 

Jeg selv så etter samme spesz, men fant ingen som var super lette og gode! Men jeg valgte en hp dv2130 2,4kg! Men jeg har sett et par maskiner til 2kg med 14" men de er ikke så bra kvalitet tror jeg!

 

Hvis viftestøy er viktig for deg burde du vente litt! Og se etter tester! Den HP en jeg har summer litt hele tiden!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg ønsker en stille og lett 14 " til max 8000 kr. Liker Dells 640 M, men den veier hele 2,5 kg. Noen som vet om et lettere alternativ? Bør jeg vente et par måneder?

8067009[/snapback]

 

Jeg selv så etter samme spesz, men fant ingen som var super lette og gode! Men jeg valgte en hp dv2130 2,4kg! Men jeg har sett et par maskiner til 2kg med 14" men de er ikke så bra kvalitet tror jeg!

 

Hvis viftestøy er viktig for deg burde du vente litt! Og se etter tester! Den HP en jeg har summer litt hele tiden!

8067043[/snapback]

 

Hei,Oystein987!

 

Elkjøp selger HP PADV2140EU til 7000,- nå. Den ligner nok på din. Er det gratis oppgradering til Vista Home eller Premium? Er du fornøyd med Vista? Er viftestøyen irriterende for deg, eller er den så monoton at du ikke legger så mye merke til det?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg ønsker en stille og lett 14 " til max 8000 kr. Liker Dells 640 M, men den veier hele 2,5 kg. Noen som vet om et lettere alternativ? Bør jeg vente et par måneder?

8067009[/snapback]

Her er en som i allefall er lett: Cinet Homebook 945GM

 

Jeg vet dessverre ikke noe om byggekvalitet og støy. Har ikke funnet noen tester av denne modellen, men hw.no har jo testet Cinet Homebook 945PM, uten at jeg vet at dette kan sammenlignes med 945GM.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Viftestøyene var ikke så galen den. Men av og til kan den pluttselig blomstre opp.

 

Har ikke prøvd vista enda, det koster 143 kr. Så eg gadd ikkje. Det skulle være gratis, men porto+ noe annet kom i tilleg slik at det blir ca 150kr tror jeg.

 

mvh

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...