Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Firma jeg jobber i vil gjerne ha en hjemme pc ordning så jeg lurte på om noen har forslag til hvilket firma jeg kan bruke? Vi er litt delt noen vil ha mac mens noen vil ha vanerlige pcer noen som har noen bra erfaringer med dette?

 

MvH

 

Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hei!

 

Firma jeg jobber i vil gjerne ha en hjemme pc ordning så jeg lurte på om noen har forslag til hvilket firma jeg kan bruke? Vi er litt delt noen vil ha mac mens noen vil ha vanerlige pcer noen som har noen bra erfaringer med dette?

 

MvH

 

Andreas

8062099[/snapback]

 

Prøv Stretto. Vi har god erfaring med dem!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er jo fortsatt en gunstig ordning for de ansatte, selv om den ikke er så gunstig nå som da den kom.

Sats på en leverandør som gjør det meste for deg, slik at du slipper å gjøre noe selv.

 

Det eneste vi gjør er å sjekke at de ansatte som har bestilt virkelig jobber hos oss, og ikke er i en prøveperiode.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei Andreas.

 

Hold deg unna hjemmepc-ordning!! Dersom noe ryker etter 1 år, så har du INGEN forbrukerrettigheter fordi det etter loven er et finansieringsselskap som "eier" utstyret, og som leier det videre til din arbeidsgiver som igjen leier det ut til deg.

 

Det regnes altså som et næringskjøp, og du sitter med sjekket fullt av postkasser dersom noe ryker etter 1 år.

 

Jeg har selv inngått en slik avtale om hjemmemac med HUMAC, og de frasier seg ethvert ansvar for min IMac som LCD-skjermen røyk på fordi det var gått mer enn 1 år. (Koster 10 000 for en ny LCD, altså like mye som for en ny maskin)

 

Hadde jeg kjøpt denne i en butikk, så hadde jeg kunnet fått en ny i hele 5 ÅR!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...