Gå til innhold

Panasonic NV-GS230 vs NV-GS180?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt ned på å kjøpe ett GS230 kamera i og med at 280 ikke lenger er å få tak i og 320 ikke har mic inngang.

Men nå har jeg også en mulighet til å anskaffe ett NV-GS180 til en billigere penge, men er det noe særlig forskjell på disse 2 kameraene? Er ikke 230 arvtageren til 180 og de er vel ganske like vel?

Hvis noen kan kommentere så hadde det vært knallings! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har falt ned på å kjøpe ett GS230 kamera i og med at 280 ikke lenger er å få tak i og 320 ikke har mic inngang.

Men nå har jeg også en mulighet til å anskaffe ett NV-GS180 til en billigere penge, men er det noe særlig forskjell på disse 2 kameraene? Er ikke 230 arvtageren til 180 og de er vel ganske like vel?

8057968[/snapback]

Jeg har selv nettopp kjøpt GS230 (min sønn har GS180). De eneste forskjellene så langt jeg har funnet ut er fargenyansen og at det følger med skulderstropp til GS180 - noe jeg gjerne skulle hatt till GS230.

Skrevet

8057968[/snapback]

Jeg har selv nettopp kjøpt GS230 (min sønn har GS180). De eneste forskjellene så langt jeg har funnet ut er fargenyansen og at det følger med skulderstropp til GS180 - noe jeg gjerne skulle hatt till GS230.

8059291[/snapback]

Fargenyansen? Kan du utdype det? Noe særlig forskjell?

Skrevet

8059779[/snapback]

Deler av kameraet har en svak bronseaktig tone samt noe mer grå plast i stedet for sølv. Jeg synes GS180 er penere.

Skrevet

8059779[/snapback]

Deler av kameraet har en svak bronseaktig tone samt noe mer grå plast i stedet for sølv. Jeg synes GS180 er penere.

8059950[/snapback]

ok he he. takk for hjelpen!

Jeg trodde du snakket om nyanser i fargene når man filmet (Altså kvaliteten på filmen, ikke utseendet på kameraene!) :)

så et betyr jo lite! :)

Kanskje jeg skal sope inn ett 180 istednfor da. fikk det endel billigere og hvis det er så små forskjeller så..... :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...