Gå til innhold

Mer responsiv mus og nsync på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skifta over til lcd skjerm, og her blir tearing plutselig ett større problem enn før, så derfor tenkte jeg å bruke vsync, men da skifter siktebevegelsen helt om, det er akkurat som jeg tar på en eller annen dårlig for for mouse acceleration, jeg får ikke lynkjapp respons lengre og det er meget frustrerende i spill hvor finsikting er viktig.. pcn min er kraftig nok til at den gir meg lagg av noe slag, så jeg håpte kanskje noen vet om noe som gir mer responsiv mus i fps spill.. med vsync på vel og merke

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har skifta over til lcd skjerm, og her blir tearing plutselig ett større problem enn før, så derfor tenkte jeg å bruke vsync, men da skifter siktebevegelsen helt om, det er akkurat som jeg tar på en eller annen dårlig for for mouse acceleration, jeg får ikke lynkjapp respons lengre og det er meget frustrerende i spill hvor finsikting er viktig.. pcn min er kraftig nok til at den gir meg lagg av noe slag, så jeg håpte kanskje noen vet om noe som gir mer responsiv mus i fps spill.. med vsync på vel og merke

8055698[/snapback]

Hvilket spill er det snakk om? Hvilket skjermkort?

Prøv f.eks å gå inn på direct3d settings og skru ned Render X frames ahead til 0. eller å enable/disable trippel buffer.

Eneste jeg kommer på uten å ha flere detaljer om spill/utstyr.

Endret av Dipso
Skrevet

har en dual core 2 pentium, geforce 8800 gtx og 2 gig ram, dell 2407t eller hva den nyeste 24" heter... og har egentlig bare testa halflife 2 skikkelig.. leste en plass at triple buffering ikke er så bra nei.. men hvordan er de andre modesa jeg kan ha der? kan jo ha langt over triple hvis jeg vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...