Gå til innhold

Trenger hjelp til vannkjølings system


Anbefalte innlegg

Halla.

Jeg har aldri prøvd vannkjøling til CPU før, så jeg lurte på om noen kunne sett opp et brukbart og ikke alt for dyrt system for meg. Helst ikke så mye over 1000lappen.

 

 

Hovedkortet er, DFI Lanparty UT nF590SLI-M2R/G. http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=37260

 

CPU er, AMD Athlon 64 X2 4600+ 2,4 Ghz BOXED .

http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=40535

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bigwater har veldig fine vannkjølingsett til under 1000kr, som passer utmerket for nybegynnere.

 

Dette er et fint sett til under 1000kr, ogher er et med en extra radiator til rett under 1000 lappen.

 

Du får mye vannkjøling for pengene her, og det følger med en fin instruksjonsbok med tydelige bilder som viser hvoran man instalerer det.

Lenke til kommentar
Om du har god plass, så er nok det dyreste å anbefale, ossen kabinett har du?

 

@ Kuldesjokk, de settene som jeg har linket til bruker en andreledes pumpe enn den du har, om det er noe forskjell på de, bortsett fra utsende vet jeg ikke.

8062070[/snapback]

Beklager synes den så lik ut...

 

Og det med plass, han kan vel tre slanger ut et sted også la dual raden stå på utsiden.. Den har jo bein og greier...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Vel, jeg merker ikke forskjell på vanntemperaturen om jeg bruker 120mm radiatoren eller ikke.

 

Hadde pcen ståendes på pulten en liten tid, og da brukte jeg bare 240mm radiatoren, og merket ikke noe forskjell på temperaturer da, så om du bare skal kjøle en prosessor uten å være så veldig bekymret over varmen, så tror jeg det billige settet holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...