Gå til innhold

Test av Hercules 3D Prophet 9700 Pro


Anbefalte innlegg

Hvorfor i svart fu.... f... kan ingen produsenter få fingeren ut og gi oss et 9700 pro kort med video inngang ?

 

De må da for f... skjønne at enkelte av oss gjerne betaler penger for slike kort!!!

 

KRITIKK::: ATI må få bedre support med driverne sine, jeg har et Radeon 8500LE og ca 30 forskjellige drivere! It's a jungle out there !!

 

Litt overklokket ligger jeg på 9638 3Dmark 2001 se.

 

[ Denne Melding var redigert av: IndyRaider på 2002-12-16 19:01 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Slik så kortet jeg *angst* ble nødt til å *angst* sende tilbake fordi *angst* hovedkortet mitt er for gammelt... Blir heller nødt til å bruke pengene på nytt HK, CPU og RAM og kjøpe R400 til sommeren :wink:

 

Litt mistenkelig, dette "christmas edition - stuntet" fra Hercules, da vi vet de hadde leveringsproblemer en stund... Personlig "mistenker" jeg dem for å ha bestilt BBA (Built by ATI) kort uten kjølere og slengt på sitt eget... Men forhåpentligvis tar jeg feil, da jeg nok kommer til å kjøpe Hercules sitt R400-kort når det kommer en gang. Skal av prinsipp ikke ha AMD eller nVidia. :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt meg Herculex R7 Pro... da jeg åpnet den ut av pakken og så på skjermkortet var minne kjølerne farget blå og mange andre ting var annerledes... jeg fant ut at den var helt lik som vanlig Hercules R7 men ikke pro... Jeg lurer på hvorfor dette... Kan de ha puttet oppi feil Skjermkort i esken eller noe sånt... jeg har ikke testet kortet enda om det er Pro... men kan dette ha sjedd?

Lenke til kommentar

Antar at du med "R7 (Pro)" mener Radeon 9700 (Pro)...

Linken tidligere i tråden var som sagt til et bilde av en såkalt "Christmas edition" utgave av Hercules 9700 PRO.

 

Her er et bilde av "standard" Hercules 3D Prophet 9700 PRO_

 

http://www.guru3d.com/review/hercules/3dpr...80/DSC00595.jpg

 

Og her er "lillebror" Hercules 3D Prophet 9700:

 

http://www.guru3d.com/review/hercules/prop...mg/DSC01065.JPG

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...