Gå til innhold

Nettbutikker Utland (JAP import)


SuperMario

Anbefalte innlegg

Hei Folkens.

Hvilken nettbutikk bruker dere til kjøp av import spill. Nå tenker jeg i hovedsak på JAP import. Før brukte jeg LIK-SANG.COM og en del PLAY-ASIA.COM. Men LIK har jo lagt ned og Play-Asia sender jo ikke Sony produkter til Norge.

 

Hvilke benytter dere? Har det kommen noen bra etter Lik-Sang ga seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til Play-Asia.com, har du jo YesAsia.com.

Men problemet er at ingen utenlanske nettbutikker får lov til å selge Sony spill (PSP/PS3) til Europa. Dette er ikke nettbutikkenes feil, men Sony. Så jeg tviler sterkt på at japanske Amazon sender til Norge.

 

Dette er jo selvfølgelig fryktelig dumt av Sony. Om du impoterer et spill fra US eller Hong Kong, får jo Sony pengene sine uansett. Men alt er dyrere i Europa, så Sony tjener jo mer penger på samme produkt her som i USA.

Lenke til kommentar

Om PS3 på Yes-Asia:

 

This product will not be shipped to Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia (Slovak Republic), Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom.

 

Ser ut til at det er den samme greia med Sony-produkter som hos PA

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...