boolle Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hei, jeg er ny her. Er det mulig å chippe nevnte Suzuki? Hvis så er mulig, hvor kan jeg kjøpe settet?
Freespeed Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hei, jeg er ny her.Er det mulig å chippe nevnte Suzuki? Hvis så er mulig, hvor kan jeg kjøpe settet? 8044755[/snapback] Denne er fin å "chippe". Du bør foreta en software flash - ny software i bilens hjerne. Dette gjøres av mange tunere i Norge. Sjekk nettet og du finner en tuner i nærheten av der du bor. Du vil gå omtrent 30hk og 50/60nm mer enn du har idag.
boolle Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Denne er fin å "chippe". Du bør foreta en software flash - ny software i bilens hjerne. Dette gjøres av mange tunere i Norge. Sjekk nettet og du finner en tuner i nærheten av der du bor. Du vil gå omtrent 30hk og 50/60nm mer enn du har idag. 8044781[/snapback] Tusen takk for raskt svar. Jeg bor i Grenland (Porsgrunn/Skien)
boolle Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Denne er fin å "chippe". Du bør foreta en software flash - ny software i bilens hjerne. Dette gjøres av mange tunere i Norge. Sjekk nettet og du finner en tuner i nærheten av der du bor. Du vil gå omtrent 30hk og 50/60nm mer enn du har idag. 8044781[/snapback] Hjelp meg, hvem selger/utfører dette i Grenlandsområdet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå