Gå til innhold

Problmer med age of empires 2 og BF 1942

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg instalerte nylig Age og Empires 2. Med en gang jeg har startet et brett virker alt som det skal, men bare noen sekunder/minutter etterpå oppstår det noe rart. Vannet/havet er egentlig blå, men det er rosa prikker på selve det blå. Ganske irriterende. Gresset er grønt, men opp all gresset på spillet er det lysegrønne prikker, også ganske irriterende!

Alt annet virker som det skal. Dette skjer med og uten expansion packen.

Vifta til skjermkortet funker fett. Jeg spiller BF 1942 uten noe problemer, og samme med CSS.

Noen som vet hva problemet kan være?

Endret av Singh tha king
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen?

Har et annet problem også nå:

Når jeg skal spille BF1942 over internett (også desert combat modden) så får jeg ikke opp noen servere.

Kan det hende at brannmuren har blokkert spillet? For med en gang jeg hadde instaler spillet var det en god del servere.

Har windows brannmur og ZoneAlarm. Hvordan kan jeg skjekke det?

edit:

Etter intens prøving klarte jeg å få opp servere. Men hver eneste server jeg prøvde å koble meg opp til, kom det opp et vindu: "WRONG VERSION! DO YOU WANT TO UPDATE?" , trykker jeg ja eller nei skjer det ingenting.

Nå lastet jeg en tilfeldig versjon av desert combat på nettet, men visste ikke at det var flere(?) funker fett med singelplayer (unntatt en bane).

Endret av Singh tha king

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...