Gå til innhold

Leverer brev til Lkassen nå, blir januar cancel'd?


Wubbable

Anbefalte innlegg

Litt forkorta emnetittel, måtte få plass til mye nok info :p

 

Men til saken:

Jeg leverer det brevet (samtykkebrevet elns) til lånekassen nå, og lurer på om stipendet for januar (og februar) blir kansellert... Er VELDIG surt hvis det blir det, for da taper jeg rundt 6000 kr :cry:

 

Forrige år sto det jo at jeg ble innvilget 10400kr hvert halvår, men trodde ikke at du måtte "confirme" ditt samtykke hvert halvår, litt idiotisk spør du meg...

Endret av Vigilant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal stå på det brevet når fristen er for å levere det, leverer du etter denne tid så mister du stipend for en periode. Når jeg gikk på videregående og fikk stipend så husker jeg at fristen for høsten var oktober/november, så tror ikke du er for sent ute for å si det sånn.

 

Ring dem hvis du lurer veldig ;)

Lenke til kommentar
Det skal stå på det brevet når fristen er for å levere det, leverer du etter denne tid så mister du stipend for en periode. Når jeg gikk på videregående og fikk stipend så husker jeg at fristen for høsten var oktober/november, så tror ikke du er for sent ute for å si det sånn.

 

Ring dem hvis du lurer veldig ;)

8044460[/snapback]

Jaha.. Så januar-pedioden får jeg ikke da?

eller?

Lenke til kommentar
Det skal stå på det brevet når fristen er for å levere det, leverer du etter denne tid så mister du stipend for en periode. Når jeg gikk på videregående og fikk stipend så husker jeg at fristen for høsten var oktober/november, så tror ikke du er for sent ute for å si det sånn.

 

Ring dem hvis du lurer veldig ;)

8044460[/snapback]

Jaha.. Så januar-pedioden får jeg ikke da?

eller?

8045937[/snapback]

ehhh... JO :roll:

 

Det er som jeg skrev andre tidsfrister for vårsemesteret! Utbetalingen fra lånekassen er delt i to, høst- og vårsemester. Disse er igjen delt inn i månedsutbetalinger. Så hvis du har levert brevet før fristen som står på denne så får du pengene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...