Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikke formatert :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg får ikke formatert via F tastene forde det er noe sjult partisjon eller noe der sånn at jeg kan formatere via den bare men så har jeg andre partisjoner og så trur de har sperra den sånn at jeg ikke får det til liksom. håper dere skjønner dette, vet ikke hvordan jeg skal forklre dette liksom

8050411[/snapback]

 

Hvis du trykker høyre museknapp på "min datamaskin", så på behandle (manage på engelsk). Så går du til disk behanlding (Disk Managment på engelsk). Der kan du formatere, og finne ut hva som har skjedd med disken din:)

Lenke til kommentar
jeg får ikke formatert via F tastene forde det er noe sjult partisjon eller noe der sånn at jeg kan formatere via den bare men så har jeg andre partisjoner og så trur de har sperra den sånn at jeg ikke får det til liksom. håper dere skjønner dette, vet ikke hvordan jeg skal forklre dette liksom

8050411[/snapback]

 

Hvis du trykker høyre museknapp på "min datamaskin", så på behandle (manage på engelsk). Så går du til disk behanlding (Disk Managment på engelsk). Der kan du formatere, og finne ut hva som har skjedd med disken din:)

8052002[/snapback]

 

du du sende et screenshopt over hvor du finer formatere?? finner ikke den men fant den du mente liksom? og legge ut bildet her eller noe??

Lenke til kommentar
jeg får ikke formatert via F tastene forde det er noe sjult partisjon eller noe der sånn at jeg kan formatere via den bare men så har jeg andre partisjoner og så trur de har sperra den sånn at jeg ikke får det til liksom. håper dere skjønner dette, vet ikke hvordan jeg skal forklre dette liksom

8050411[/snapback]

 

Hvis du trykker høyre museknapp på "min datamaskin", så på behandle (manage på engelsk). Så går du til disk behanlding (Disk Managment på engelsk). Der kan du formatere, og finne ut hva som har skjedd med disken din:)

8052002[/snapback]

 

du du sende et screenshopt over hvor du finer formatere?? finner ikke den men fant den du mente liksom? og legge ut bildet her eller noe??

8054045[/snapback]

 

WINDOWS XP:

bilde1rf6.jpg

 

WINDOWS VISTA:

bilde2mu0.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...