Gå til innhold

Ad-Aware SE Enterprise, evnt. andre slike program?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Dette er jo bare tull. Har jo nevnt alt av AntiSpyware programmer. Og du kan leite litt på internett selv? Hvis du ikke er fornøyd nå, oppsøk lege ;)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvis du hadde orket å besøke hjemmesiden så hadde du funnet det lett ut: Operating System: Designed for Windows 98, Me, 2000 and XP, with basic support for Windows Vista™

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er ikke helt sikker jeg. Men siden det står Vista der, så regner jeg med det skal fungere. Men du kan jo alltids vente på Spyware Doctor 5, som kommer ut snart, som har støtte for Vista.

 

Men versjonen som er nå, skal da virke siden Vista er listet opp ;)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
oki, takk for svar =) ALLE SAMMEN =)

8054298[/snapback]

 

Ingen årsak. Har du endelig bestemt deg da for hvilket program du skal velge? :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Onkelen min kjøpte Spyware Doctor for noen få dager siden. Har ikke testa det enda. Han får helt noia av alt som heter cookies, spyware, adware osv.  :roll:

8055038[/snapback]

 

Spyware Doctor virker å være et godt valg akkurat nå, iallefall.

 

Fra Adwarereport.com:

 

"Spyware Doctor performed extremely well in our January 2007 Spyware testing and offers a number of additional immunization features to block common security holes."

 

Det lå på topp i den forrige testbolken også, og nå har den tydeligvis blitt enda bedre, relativt sett. Forøvrig et svært nyttig websted for å holde seg oppdatert på antiskumleprogrammer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...