Gå til innhold

Skjerm med tv-inn eller tv-kort?


Snabelkese

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en ny LCD-skjerm, og jeg lurer litt på om jeg skal ta en med tv-inngang (utvalget reduseres drastisk), eller om jeg skal kjøpe et tv-kort. Hva gir best bilde når det gjelder tv-signalene? Vil det bli det mye etterslep og hakking med tv-kort med tanke på min relativt svake prosessor? (athlon XP 1600+, 1.4 Ghz) Se forøvrig min oppgraderingspost av 5 år gammal maskin

 

Tenker en skjerm i 19,20 eller 21 tommer. Widescreen er ikke et must, men sikkert ålreit. Må ha DVI. Har sett litt på Samsung Syncmaster 940MW Er litt bekymra for om den kan bli litt lav, iom at jeg idag sitter med en 19" 4:3 på en annen maskin og synes det er en fin størrelse. Den har heller ikke de råeste specsa jeg har sett.

 

Hva blir best løsning med tanke på tv-bilder og som PC-skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
solgte mange av Syncmaster 940MW og har ikke fått klager enda. selvfølgelig spørsmål er hva du skal gjøre. vil du bare se på TV og kanskje DVD og bruke den til surfing o.l. så er det bare å kjøpe Syncmaster 940MW.

 

ingen vits å kjøpe LCD + TVkort bare for å se på TV/DVD og surfe/chate litt.....

8041134[/snapback]

 

Jeg skal ikke spille nei. Det blir mest surfing osv + tv og film. Hvordan er refreshraten på 940? klarer den 75hz?

Endret av cdguru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...