Teds Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Sitter i en liten krise her og jeg har dårlig tid. Skriver en kjemiøvelse på datamaskinen og jeg har nå satt inn 16 tegninger av reagensglass på side 2 med masse tekst i tekstbokser også videre. Men, det store spørsmålet er hvordan jeg kommer til side 3 utenom å måtte trykke meg nedover til side 3 for så å flytte reagensglassene og tekstboksene opp på side 2 igjen. Dette spørsmålet kan høres litt kål ut og det er sikkert kjempeenkelt, men jeg vet ikke hvordan det gjøres. Ja bare le av meg.
terjemag Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Prøv å plassere markøren helt bakerst i dokumentet, trykk på : - Sett inn - Skift - Marker sideskift - Trykk enter Håper dette er til hjelp! Lykke til med oppgaven!
Teds Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Takk og takk, du er en engel! Vanskeligere var det ikke.
kjeklulf Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ennå enklere å gå til slutten av dokumentet og trykke Ctrl+Enter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå