Gå til innhold

Hva hater du i WoW?


Anbefalte innlegg

* Alle de utrolig supernerde forkortelsene (QQ, GG, L2P osv)

* Gankere

* Elitepreget. Guilds som gjør spillet til en jobb og folk som klager over "noobs".

8043748[/snapback]

 

Helt, helt enig.

Gankere er faen meg det aller verste avskum som finnes, og når det hele toppes av en jævla nerd som bruker forkortelser som "l2p" når han ikke får det som han vil, det gjør meg rasende noen ganger.

Har flere ganger i diskusjoner ingame kommet med lange utredninger om ting og tang, med referanser og dokumentasjon.... jævla frustrerende å bli møtt av et kort og idiotisk svar som "l2p" av en jævla nerdefaen som ikke orker å tenke eller skrive sjøl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater:

 

* Det nye LFG systemet

* At blizz har 9 millioner sverd og daggers men nesten ikke noen fist weps.

* "1g plz" og alle andre som prøver å snylte ting av meg

* Folk som whiner på at jeg har fee på ting jeg crafter

* Folk som maser om at hunters er verdiløse i 5 mans grps

* Folk som whiner på gankere (Det er faktisk en PvP server)

* Drop raten på Mote´s i TBC

* At blizz har lagd et mongo skinning system i TBC (eneste stedet man kan få 1-3 Knothide leathers er solo grinding i Black Morass)

* Evig mye rep grinding

* Hvor treg første flying mount er !! (hvorfor ikke bare la den være 100%?)

* Items som er bra på AH men til en latterlig høy pris

* At shadow priest kan solo fleste grp questene i TBC samt Warlock pga Fear

 

EDIT: Og jo, At det ikke er no AH i outlands.... *snork*

Endret av CyprieN
Lenke til kommentar

*Folk som forteller meg når jeg skal resheepe.

*Folk som forteller meg når jeg skal bruker Counterspell

*Folk som skal spise middag

*Folk som bare åpner trade i IF og regner med at jeg skal lage vann og brød til dem øyeblikkelig

*Folk som holder seg passiv når jeg sier "trade for water", men slår tilbake midt i combat

*Stealth AFK

*Folk som underpriser på AH

*Sockets

*PvP-trinket (å gi en warr noe som bryter frost nova er som å gi en mage en trinket med "Use:Kill targetet Warrior")

 

EDIT: Og disse forbanna portalene i Shatt. Jeg skulle grinde meg epic mount på portalsalg.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
* At shadow priest kan solo fleste grp questene i TBC samt Warlock pga Fear

 

EDIT: Og jo, At det ikke er no AH i outlands.... *snork*

8044464[/snapback]

 

Shadowprester kan på langt nær ikke soloe like godt som en warlock, nettopp på grunn av at fear er på 30 sekunder cooldown etter engangs bruk.

De har ikke noe pet som kan tanke jævelen, og da er man overlatt til at styggen slår på deg i 20 sekunder... i cloth.

Paladiner er faktisk ganske rå på å soloe eliter de også, dersom man er villig til å brenne av litt cooldowns og åpner kampen på riktig måte.

Warlock er den eneste som virkelig kan kjøre løpet solo, og det å sammenligne de med shadowprester blir bare feil.

Ellers er det jo en kjennsgjerning at også huntere er rimelig rå på å soloe enkelte eliter, bare de setter av tid nok og passer på hvor de går.

 

Warlocker er kongen her, ikke shadowprester.

Lite å irritere seg over.

 

 

Forøvrig er det bra at det ikke er auksjonshus i Outland... det ville bare ført til at Azeroth og Kalimdor ville blitt totalt neglisjert når folk ikke lenger finner noen grunn til å oppholde seg der. ;)

Lenke til kommentar
Shadowprester kan på langt nær ikke soloe like godt som en warlock, nettopp på grunn av at fear er på 30 sekunder cooldown etter engangs bruk.

De har ikke noe pet som kan tanke jævelen, og da er man overlatt til at styggen slår på deg i 20 sekunder... i cloth.

Paladiner er faktisk ganske rå på å soloe eliter de også, dersom man er villig til å brenne av litt cooldowns og åpner kampen på riktig måte.

Warlock er den eneste som virkelig kan kjøre løpet solo, og det å sammenligne de med shadowprester blir bare feil.

Ellers er det jo en kjennsgjerning at også huntere er rimelig rå på å soloe enkelte eliter, bare de setter av tid nok og passer på hvor de går.

 

Warlocker er kongen her, ikke shadowprester.

Lite å irritere seg over.

 

 

Forøvrig er det bra at det ikke er auksjonshus i Outland... det ville bare ført til at Azeroth og Kalimdor ville blitt totalt neglisjert når folk ikke lenger finner noen grunn til å oppholde seg der. ;)

8044630[/snapback]

 

Vel.. hør med Padt, mens jeg skaffet meg groups til quest tok han fleste av dem temmelig lett solo... :dontgetit: er bare snakk om å kunne feare en gang.. men dog han har tamt bra gear :D

 

* Jo! At man nesten ikke kan kite mobs i TBC fordi de løper fortere en meg med Aspect... :thumbdown:

Endret av CyprieN
Lenke til kommentar
Meh, så lenge mobsa er snareable, er jo frost mages den verste jævelen når det kommer til å soloe eliter.

8044688[/snapback]

Jeg som frostmage har fortsatt igjen å finne et elite quest hvor badguyen kan frostes og slowes i Outland.

8044702[/snapback]

 

Javel ja? Jeg kan jo nevne at det er en allerede i Hellfire, hvor du dreper giants. Så kan vi jo hoppe inn i zangarmarsh, til de to-tre "store" mobsa der. Og videre til Nagrand, hvor den store clefthoofen + owlen kan slowes.

 

Og elite giants i netherstorm. Du har ikke spilt magen din så mye?

Lenke til kommentar
* Alle de utrolig supernerde forkortelsene (QQ, GG, L2P osv)

* Gankere

* Elitepreget. Guilds som gjør spillet til en jobb og folk som klager over "noobs".

8043748[/snapback]

 

Helt, helt enig.

Gankere er faen meg det aller verste avskum som finnes, og når det hele toppes av en jævla nerd som bruker forkortelser som "l2p" når han ikke får det som han vil, det gjør meg rasende noen ganger.

Har flere ganger i diskusjoner ingame kommet med lange utredninger om ting og tang, med referanser og dokumentasjon.... jævla frustrerende å bli møtt av et kort og idiotisk svar som "l2p" av en jævla nerdefaen som ikke orker å tenke eller skrive sjøl.

8044115[/snapback]

 

Tror vel egentlig at "ekte" nerder bruker mindra av "L2P", "GG" osv. De jeg kjenner som bruker det og de jeg har møtt på som bruker det er som regel fjortisser som ikke klarer å finne på noe bedre å si eller ikke skjønte hva du sa.

 

<-- Selverklært nerd! :w00t:

Lenke til kommentar

HATER:

 

-Daze

-Fjortiser

-Spammere

-Goldsellere

-Lagg

-Blizzard

-Nye talent trærne

-60% flying mount

-Warrior nerf

-Druid MEGA-buff

-folk som leaver midt i en instance

-ninja-lootere

-folk som misbruker sin rett til å ha caps lock

-folk som ødelegger AH med å overprise / underprise

-Droprate på mark of sargeras eller ka den no heter

-den evige grindingen

-folk som kicker deg fra en gruppe uten grunn

-draenei og blood elf

 

skjønner ikke hvorfor jeg spiller

Lenke til kommentar
Meh, så lenge mobsa er snareable, er jo frost mages den verste jævelen når det kommer til å soloe eliter.

8044688[/snapback]

Jeg som frostmage har fortsatt igjen å finne et elite quest hvor badguyen kan frostes og slowes i Outland.

8044702[/snapback]

 

Javel ja? Jeg kan jo nevne at det er en allerede i Hellfire, hvor du dreper giants. Så kan vi jo hoppe inn i zangarmarsh, til de to-tre "store" mobsa der. Og videre til Nagrand, hvor den store clefthoofen + owlen kan slowes.

 

Og elite giants i netherstorm. Du har ikke spilt magen din så mye?

8045111[/snapback]

Magen min er level 70 og jeg spiller helt passe på han, tøffen.

 

Uansett, det er ikke spesielt mange, og de questene jeg har hatt har ikk inkludert mange frostable. Men bra for deg at du har funnet mange. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...