Gå til innhold

Rommer disse kabinettene 8800 GTX?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Lurer på om disse kabinettene rommer 8800 GTX?

Kabinettene: ThermalTake Soprano   og  ThermalTake Tsunami Dream  og  ThermalTake Shark sort.

Mvh LockBreaker :)

8035971[/snapback]

Soprano rommer et GTX kort, men da snakker vi at hvis GTX kortet var 5 millimeter større hadde den ikke fått plass, pluss kan du ikke utnytte alle brønnene

til HDD hvis du bruker et GTX kort fordi det er rett å slett forlangt.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Lian-Li V1000 tar i hvertfall GTS og da er det god plass igjen, så ja, Lian-LI v1000 rommer 8800GTX.

Skrevet (endret)

Hvordan er det med kjøling i ThermalTake Shark? Det blir ikke varmt da?

Og det Tsunami Dream kabinettet fra ThermalTake, rommer det 8800 GTX?

Endret av LockBreaker
Skrevet

thermaltake kabinettet har to 120mm vifter som blåser bra (og bråker en del)

Vifta i front drar ikke så mye luft når frontlokket er igjen, så du burde ha det litt på gløtt hvis du trenger mye kjøling

Skrevet

Synes det er teit å blåse 2,5k på en strømforsyning for så å kjøpe et kabinett som er "så billig som overhode mulig." Lian Li er veien å gå. Selv har jeg Lian Li PC7077B. Jeg valgte dette fremfor V-serien fordi jeg synes det er mer stilrent, samt at jeg liker "klassisk" layout internt. I tillegg er det 100% modulært.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Det er vel i så fall bare så vidt.

Skrevet (endret)
skal bare ha et midler tidig, skal ha http://www.microplex.no/product.aspx?pid=p...lusii&mcat=c433 når jeg får skrapa samen mere penger etter og ha svidd av 34k på hw + dell 24" :blush:

får jeg plass til:

5 hd

2 GTX

Zalman 9700

og den lange strømforsyningen i dette ?

8093276[/snapback]

Du er syk mann! :thumbup: Det oppsettet da :w00t: "Yes, I like it" :yes: Mener ikke å være sarkastisk eller noe. :) Men legg litt penger i et bedre kabinett enn det der fra komplett. High-Enden din fortjener såpass. :)

Endret av LockBreaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...