Gå til innhold

Vannkjøling Final Help..


Anbefalte innlegg

Så blokk på NB er egentlig ikke vits da? Får du ikke bedre klokkings muligheter da ? Sitter en "mini" kjøleribbe på den nå.

 

Ang. Eheim Pumpe og Vanntank så "må" jeg ha dette da det tar minst mulig plass og passer lett sammen.

 

Ang. Blå Fargen så må jeg nesten ha det.. Dessverre..

 

Skal se litt på det (og sove litt på det) for å finne ut hva jeg evt. kan fjerne..

 

Kane : Vel. Jeg har klokka min 2ghz til 2.7 Boxed så jeg tror kanskje NB'en har "litt" å gjøre..

 

Får se

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-08 00:52, skrev atticus:

Så blokk på NB er egentlig ikke vits da? Får du ikke bedre klokkings muligheter da ? Sitter en "mini" kjøleribbe på den nå.


Ang. Eheim Pumpe og Vanntank så "må" jeg ha dette da det tar minst mulig plass og passer lett sammen.


Ang. Blå Fargen så må jeg nesten ha det.. Dessverre..


Skal se litt på det (og sove litt på det) for å finne ut hva jeg evt. kan fjerne..


Kane : Vel. Jeg har klokka min 2ghz til 2.7 Boxed så jeg tror kanskje NB'en har "litt" å gjøre..


Får se



 

Du har valgt et bra oppsett der , men IKKE kjøp den tanken der greit nok at den tar liten plass men den har ikke påfyllingstropp og du får dermed store problemer med fylling /lufting av systemet.

Kjøpte den selv men den ligger nå i reservedelsskuffen, kjøpte den de har på netconnection den tar ikke noe mere plass og den har skrutropp på toppen, den er meget bra, se også på de slangeklemmene de har av plast de er veldig bra og skader ikke slangen.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-09 13:43, skrev atticus:

Tja.. Vapochill er noe det også. Men får du kjølt av GPU og NB da ??


Hvilke webshopper forhandler det ?


 

Det er god nok plass i en Vapo til og montere vanlig vannkjøling på det du måtte ønske. Øverst på siden finner du butikkene som kan hjelpe deg med det. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


WaterCool|DestillertVann 45,-

WaterGlow Ultraglow Blå 95,-


 

Ingen må finne på å kjøpe det destillerte vannet fra netconnection! Det er faktisk identisk med det du får kjøpt hos Biltema for 14,90! De har bare tatt masse pakketeip rundt flasken, så du ikke skal se etiketten!!! Hvis du skal kjøpe WaterGlow må du være sinnsykt forsiktig! får du bare litt av det ut på kjøkkenbenken eller på gulvet går det omtrent ikke vekk! Selv kjempe uttynnet lager det stygge merker i treverk!

 

Hallvard

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-09 22:56, skrev Dr.X:

Kjøper du "hardcore" modellen av Vapochill koster det en 6000Kr + En feit strømforsyning til en nesten 1000Kr.. også kommer frakt og alt annet i tillegg! Da ender du opp i 7.5k... GANSKE mye, spør du meg



Skal du ha en vapo må du ha vannkjøling i tillegg for å kjøle gpu og nb, for hva er vitsen med å kunne klokke cpu noe sinnsykt når ikke resten henger med??

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-09 23:17, skrev Snekker`n:

Quote:


Den 2002-12-09 22:56, skrev Dr.X:

Kjøper du "hardcore" modellen av Vapochill koster det en 6000Kr + En feit strømforsyning til en nesten 1000Kr.. også kommer frakt og alt annet i tillegg! Da ender du opp i 7.5k... GANSKE mye, spør du meg



Skal du ha en vapo må du ha vannkjøling i tillegg for å kjøle gpu og nb, for hva er vitsen med å kunne klokke cpu noe sinnsykt når ikke resten henger med??

 

Ok, skal vi bli enige om 10k? Da er vel kanskje til og med grensa for en fattig liten student overklokker nådd :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...