Tassen2k Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hei. Har nettop lastet ned Limewire på nytt men når jeg starter programme så vil ikke Limewire koble seg til nette. Jeg har ikke virus program på datan så kan stoppe dette, pluss jeg har skrud av Windows brannmuren, men det funker ikke. Limewire funket før jeg formaterte, Takk for svar:)
Bus07ter Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hei.Har nettop lastet ned Limewire på nytt men når jeg starter programme så vil ikke Limewire koble seg til nette. Jeg har ikke virus program på datan så kan stoppe dette, pluss jeg har skrud av Windows brannmuren, men det funker ikke. Limewire funket før jeg formaterte, Takk for svar:) 8033668[/snapback] Prøver du å kjøre Limewire uten å antivirus program som kjører Like greit å kaste maskinen ute av vinduet da
Tassen2k Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 (endret) Prøver du å kjøre Limewire uten å antivirus program som kjører Like greit å kaste maskinen ute av vinduet da 8033921[/snapback] hehe nei klart ikke bare til å passe litt på hva du laster ned:) men skal bruke virusprogram så klart:) men vil få limewire til å fungere jafall Endret 26. februar 2007 av Tassen2k
Arne Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det er jo bra at du ikkje har virusprogram, då! Det er noko drit! Eg hadde eit før som vart kalla "trojaner"... Så, når du skal kjøpe virusprogram, bør du helde deg unna trojanarar. Dei finn du nemleg gratis på nettet... Har du tilgang til routeren din?
Tassen2k Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Har du tilgang til routeren din? 8036247[/snapback] har det ja kosen d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå