Gå til innhold

Kommer ikke videre i RTCW


Anbefalte innlegg

Er ned i katakombene hvor jeg ikke kommer videre. Problemet er når jeg går inn i et rom hvor gitter kommer ned på begge åpningene. Etter å ha drept 4 x Undead kommer det en kar opp av gulvet og spruter flammer på meg. Game over

 

 

Hjelp

 

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å si det sånn: hvis du ikke klarer den lille zombien der,hvordan skal du klare å ta knekken på ûber soldat da?

men men..om den zombien: hvis jeg ikke husker helt feil så har du noen granater. Kast en granat dit i det bålet hvor han står, når den sprenges trekker du fram det kraftigeste maskingeværet du har og PLAFFER løs...skjønner??

 

RTCW RUUUUUUUULER!!!

Lenke til kommentar

greit nok at det rommet der ikke er så all verdens stort da psilocybe, men det er snakk om en zombie her! ikke en fiende som består av 10%kjøtt og 90% stål...

 

jeg er helt enig i at man ser liksom ikke så bra når zombien flamberer deg...

men men..gidder ikke diskutere dette mer..

han som spurte om hvordan man skulle ta den zombien har garantert klart å tatt knekken på den og er på god vei mot Heinrich1

(selv om den ene zombien der er vanskeligere en Heinrich1,for det er lettere å ta knekken på Heinrich1 enn å stjele sukkertøy fra barn =) )

Lenke til kommentar

mvel. på easy tror jeg hvemsomhelst kan klare det på 6 timer.

 

uten å si det helt sikkert, 10 timer eller så (medium).. inkludert en del gneldring og sånt fordi jeg quicksavet på et særdeles dårlig sted (rocketplane-basen, to paratroopers knasker inn en dør og plaffer meg ned et halvt mikrosekund etter loading).

 

nå tusler jeg gjennom på hard. mye gøyere. :smile:

Lenke til kommentar

Hvordan kommer man videre på rakett-basen?

 

Jeg har gjort et par forsøk på å følge med lastebilen helt i bygnnelsen, men det var en dårlig idé. Etterpå gikk jeg "rundt" og har skutt alle bortsett fra vakten utenfor porten. Hva skjer så? Må jeg vente på at det skal komme en lastebil?

 

Takker for svar.

 

Bjørn-Ove

Lenke til kommentar

Nå er det en måned siden jeg hoppa opp på den lastebilen, men om jeg ikke husker helt feil så kan kanskje dette hjelpe.

 

Fra begynnelsen:

 

Ta ut personene i det første huset.

Gå over vannet og hent det som kom i fallskjerm dropp nr 1.

 

Gå til neste hus, ta ut de to som er der (en utenfor, og en inne ved siden av en sveive grammafon) Skyt også grammafonen av ren skjær patriotisme :->

La lastebilen kjøre, den skal du entre senere.

Hold høyre, da kan du gå gjennom et lite fjellpass. Snik deg videre til du kommer til et nytt vakt tårn. Gå opp og kubb rifla til han som står der (etter et velplassert skudd fra stigen). Gå videre (til høyre). Du vil nå komme til en tunnel. Midt i tunnelen går du inn døra til høyre. Ikke skyt de gutta i åpningen av tunnelen, de tar du senere. Følg gangen, og du kommer til en leider med åpning i taket. Hopp ut og gå rolig ned og bort til en liten leir (ruiner), fremdeles på høyre side. Snik deg forbi gutta i ruinene og bort til trærne. Der finner du en sniper-rifle av typen rå! (fallskjermdropp nr 2). Legg deg og vent oppe i skråningen (rett bortenfor der hvor du fant rifla).

Ta ut personen som kommer i mot deg, og det samme med han i ruinene og vakt tårnet.

Fra vakt tårnet kan du nå ta ut de to som sto ved lastebilen når du entra tunnelen, eller du kan ta dem med maskingeværet i ruinene (tror jeg/har jeg hørt). Gå så på andre siden, der hvor de siste du pælma sto og lur deg litt frem. Her kan du nå ta ut diverse personer nede i den siste leiren. Gå så ned og ta ut de 2 to 3 siste som er igjen der (men ikke han som står foran lastebilen). Hopp så opp på lasteplanet.

 

The end!

 

Sydde dette sammen på 5 min. Som nevnt er det også en stund siden jeg spilte gjennom dette brettet. Så..... om noen finner noe å sette fingen på får dere hjelpe til litt.

 

Rune

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-29 17:54, Kina bill skrev:


Nå er det en måned siden jeg hoppa opp på den lastebilen, men om jeg ikke husker helt feil så kan kanskje dette hjelpe.


Fra begynnelsen:


Ta ut personene i det første huset.

Gå over vannet og hent det som kom i fallskjerm dropp nr 1.


Gå til neste hus, ta ut de to som er der (en utenfor, og en inne ved siden av en sveive grammafon) Skyt også grammafonen av ren skjær patriotisme :->

La lastebilen kjøre, den skal du entre senere.

Hold høyre, da kan du gå gjennom et lite fjellpass. Snik deg videre til du kommer til et nytt vakt tårn. Gå opp og kubb rifla til han som står der (etter et velplassert skudd fra stigen). Gå videre (til høyre). Du vil nå komme til en tunnel. Midt i tunnelen går du inn døra til høyre. Ikke skyt de gutta i åpningen av tunnelen, de tar du senere. Følg gangen, og du kommer til en leider med åpning i taket. Hopp ut og gå rolig ned og bort til en liten leir (ruiner), fremdeles på høyre side. Snik deg forbi gutta i ruinene og bort til trærne. Der finner du en sniper-rifle av typen rå! (fallskjermdropp nr 2). Legg deg og vent oppe i skråningen (rett bortenfor der hvor du fant rifla).

Ta ut personen som kommer i mot deg, og det samme med han i ruinene og vakt tårnet.

Fra vakt tårnet kan du nå ta ut de to som sto ved lastebilen når du entra tunnelen, eller du kan ta dem med maskingeværet i ruinene (tror jeg/har jeg hørt). Gå så på andre siden, der hvor de siste du pælma sto og lur deg litt frem. Her kan du nå ta ut diverse personer nede i den siste leiren. Gå så ned og ta ut de 2 to 3 siste som er igjen der (men ikke han som står foran lastebilen). Hopp så opp på lasteplanet.


The end!


Sydde dette sammen på 5 min. Som nevnt er det også en stund siden jeg spilte gjennom dette brettet. Så..... om noen finner noe å sette fingen på får dere hjelpe til litt.


Rune



 

Takker og bukker!

 

B.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...