Gå til innhold

Finnes det HLTV modeller?


Anbefalte innlegg

Finnes det egentlig sånne HLTV modeller?

At når du tar opp våpenene, så viser dem ikke at du tar den fram, den bare *plopp* popper ut liksom. :cool:

 

Hvis du skjønner....

 

Har prøvd å lete, men finner dem ikke noen plass, men har hørt at de finnes. :hmm:

 

Hvis du vet hvor jeg finner dem, vennligst si det :):thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det egentlig sånne HLTV modeller?

At når du tar opp våpenene, så viser dem ikke at du tar den fram, den bare *plopp* popper ut liksom.  :cool:

 

Hvis du skjønner....

 

Har prøvd å lete, men finner dem ikke noen plass, men har hørt at de finnes. :hmm:

 

Hvis du vet hvor jeg finner dem, vennligst si det  :)  :thumbup:

8032140[/snapback]

 

Woah! En på CS ga meg link!

 

Så glem / lock / slett denne posten, linken var www.ack0l.moo.no ; models.rar er modellene =)

 

( BTW, fant ut at HLTV modeller var ulovlige på LAN's osv, så ikke bra å venne seg itl for mye, sa han på cs hvertfall )

Lenke til kommentar
Modellene er lov, men at våpnene bare popper frem er en kommadno som du kan skrive inn i konsollen, det er bare eyecandy. Delayen er der fortsatt..

8032321[/snapback]

Ja veit jo det, men det er så tøft å kaste nades og sånt med HLTV modeller :cool:

Har også tatt vekk lydene idet du tar fram våpnene, sykt digg :!:

 

Så jeg var ikke på jakt etter no' "hack" nei :whistle::innocent:

 

Neida, men jeg var seriøst ikke det :p;)

 

Men hva var den kommandoen da? Hørtes enklere ut å skrive kunn den inn i consol :hrm:

Lenke til kommentar
" hud_fastswitch 1 "

 

Men det er ikke det samme, som vi har prøvd å få folk til å forstå før.. hehe

Men det gjør slik at når du trykker på tallene så trenger du ikke etterpå trykke på musa for å få fram våpnet, det popper fram automatisk...

8032435[/snapback]

 

hehe, okay.

 

Har prøvd det før, men tok det fort av igjen fordi jeg rett og slett ikke likte det :)

Og sirka en uke etter ble jeg VAC bannet, så jeg har kjøpt meg ny account og tørr ikke ta på FastSwitch igjen for enhver pris, vil ikke få en ny ban :cry:

 

Sier IKKE at det var fastswitchen som bannet meg, men det var den eneste muligheten jeg kan tenke på, så dere som har på FastSwitch og fungerer greit med det får vel bare fortsette med det.

Lenke til kommentar
" hud_fastswitch 1 "

 

Men det er ikke det samme, som vi har prøvd å få folk til å forstå før.. hehe

Men det gjør slik at når du trykker på tallene så trenger du ikke etterpå trykke på musa for å få fram våpnet, det popper fram automatisk...

8032435[/snapback]

Jeg snakker ikke om hud_fastswitch, jeg mener å huske at det var en kommando som gjorde slik at du fikk samme eyecandyen som er på hltv, uten at du nøvendigvis trenger modellene. Men jeg hadde feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...