Gå til innhold

Hvilken server er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel strengt talt ingen server som er "best"

men en server med mange folk fra dette forumet og mange andre norske er vel Grim Batol (forbeholder på at jeg ikke er helt sikker på skrive måten på det server navnet)

Skrevet

Jeg vil vel ihvertfall si at en server med lite kø og bra bg queue er viktig!

Og wow kan blir kjedelig uten venner :p vil anbefale å starte på en server med venner ellers vil du kanskje angre senere :)

Det å vente en time på å få spille er ikke så kult, og det å vente på battleground i lange stunder synes jeg også er rimelig kjedelig.

Battlegroupen til The Venture Co., Haomarush, The Defias Brotherhood etc. var ivhertfall veldig bra på 60, nå som folk lvler 70 etterhvert og folket starter bg etterhvert vil jeg tro at fortsatt like mange vil gå arena/battlegrounds.

Skrevet

Begynner å bli en del tråder som dette nå.

Fra tittel på tråd, ingen server er best. Uansett hvordan du ser det.

Mest Norske folk ? Aner ikke. Men, på serveren jeg spiller er det veldig mye Norske folk. Grim Batol that iz

Skrevet

Kriterier for god server er:

- PVP

- Middels befolket

- Ingen kø for å komme inn

- Lite latency

- ..hjelper også stort om du har kompiser på serveren

Skrevet
Hmmm. En alliance TVC'er  :p

Jeg er i Zangarmarsh for tida, om du vil ganke meg :)

8031849[/snapback]

Spiller shamanen atm er 64 :p alle vennene mine er horde scum på Haoma så rogue er pensjonert inntil videre.

Spiller litt av og på pga synes det er sinnsykt kjedelig med xp bar som beveger seg en halv cm per 10 år :thumbdown:

Kanskje jeg møter deg i bg på samme side en eller annen gang :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Selv om trådstarter sier vi ikke skal skrive mer så gjør jeg det likevel. :p

Slike spørsmål er det lite vits da folk ikke har spilt på mange forskjellige servere, så da kan de ikke si hvordan en server er i forhold til en annen. Det ender bare opp med at alle sier at sin egen server er bra.

Skrevet

Slike spørsmål er det lite vits da folk ikke har spilt på mange forskjellige servere, så da kan de ikke si hvordan en server er i forhold til en annen. Det ender bare opp med at alle sier at sin egen server er bra.

8032889[/snapback]

Du har så alt for rett.

Skrevet

8032889[/snapback]

Spam! Neida :) Jeg er helt enig og du har helt rett!

Tor-Gunnar: Hvis du er i en BG noen gang og blir healet eller buffet, er det kanskje meg :p Er ikke så mange som gjør slikt nå til dags! dee pee ess

Skrevet (endret)
ossen er det med Burning stepps, er det no bra pvp der? og er ikke dere i battlegroup med Kor`gall?

8032957[/snapback]

Usikker, Pvp-er ikke så mye akkuratt nå. Men miljøet ellers er veldig fint. Selvfølgelig noen shitkids, men de finner man jo overalt.

EDIT: Joda Kor'gall er i samme Battlegroup

Lightbringer Normal

Kor'gall PvP

Darkspear Normal

Darkmoon Faire RP

Alonsus Normal

Burning Steppes PvP

Bronze Dragonflight Normal

Anachronos Normal

Endret av Heart Break Kid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...