Gå til innhold

WoW Model Wiew

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Er det nokon som har vert borti WoW Model Wiew før?

Lurer på om det går ann å kopiere characters fra der å inn i WoW, eller har noen eit forslåg på program som gjør det :)

Håper nokon veit meir enn meg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

model view er vel bare for å vise hvordan gear ser ut og ikke no mer enn det, med andre ord... en _MODEL_ viewer...

tror ikke model viewer i seg selv er mot Blizz sin EMULA, du finner den værtfall på curse- gaming.com

Endret av Darkey
Skrevet
model view er vel bare for å vise hvordan gear ser ut og ikke no mer enn det, med andre ord... en _MODEL_ viewer...

tror ikke model viewer i seg selv er mot Blizz sin EMULA,  du finner den værtfall på curse- gaming.com

8030077[/snapback]

Ja, men han han ville ha typene han lagde i Model Viewer inn i WoW.

Skrevet

heter vel strengt tatt wow modelviewer? anyway, umulig å overføre info fra din pc, og over på spillet, siden all infoen om charakteren din osv, ligger på dems databaser, utifra det jeg har skjønt... :p da må man igang med hacking vett :p

Skrevet
seff er det ulovelig...

Skal du være så jævlig pirkete på det så heter det

WoW TBC Modelview

8030564[/snapback]

Skal du være så jævlig pirkete på det så heter det WoW Model Viewer.

Skrevet (endret)

Ok alle sammen. for å få alt klart.

Det heter WOWmodelview! :whistle:

Du kan ikke overføre noe som helst fra model view programmer til WOW! :cry:

Du har lov til å endre model på items og andre ting i spillet så lenge det bare er du som kan se det og det ikke kan brukes til å missbruke spillet!

Takk :dribble:

Endret av Deathwing-doggy
Skrevet

det du er ute etter er My Warcraft Studio, men hvor og hvordan skal eg ikkje gå i detalj på ettersom det er imot eulaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...