DNA Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Når jeg skal trykke på install får jeg det ikke til. Jeg trykker og trykker, men ingenting skjer. Hva gjør jeg feil? Har instalert Directx. Edit: Er sikkert DirectX9, fordi jeg må gjøre mye kødd for å få det til å fungere Edit: Instalerte den nyeste DirectX, må det på liv og død være DirectX9? Fordi jeg får det enda ikke til og får ivertfal ikke til DirectX9. Endret 26. februar 2007 av DNA
Bob Sacamano Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hmm spiller ikke silkroad, men på andre gratis MMO's jeg har prøvd har du hatt nødt til å installere directX først. Intallerte du det etter eller først? Men uansett er ikke sikker..
DNA Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Hmm spiller ikke silkroad, men på andre gratis MMO's jeg har prøvd har du hatt nødt til å installere directX først. Intallerte du det etter eller først? Men uansett er ikke sikker.. 8029311[/snapback] Instalerte DirectX etter jeg instalerte Silkroad, men da jeg skulle instalere DirectX9 funket det ikke så instalerte 10'ern, men håper ikke det har noe med det å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå