Malevolence Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Eit lite stykke Noreg på Laughing Skull er på jakt etter flere spillere i vår jakt på å ta flere raidbosser. For øyeblikket trenger vi 1-2 paladins, 1 shaman og noen warriors. Vi er et guild på alliance-siden, og har det beldig hyggelig. http://www.elsn.dk/forum/index.php
Carl M Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) eit lite stykke noreg . DK Noen spesiell grunn for denne finurlige selvmotsigelsen? Edit: Sorry for OT, men jeg måtte bare spørre. Endret 26. februar 2007 av Carl M
Cannabiskopen Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det ser ut til å være en norsk guild, og de bruker sikkert dansk domene fordi det er billigere eller noe slikt. Want to apply to ELSN? Norwegian only though Quotet fra recruitment siden!
dalamar80 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jaaaaa... vil ha flere Norske å ganke, har hatt utallige gankematcher med utallige av deres medlemmer opp jenna tia. Herlig å få honor samtidig som man vet at det sitt nån frustrerte allies på andre sia av landet
Malevolence Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Jaaaaa... vil ha flere Norske å ganke, har hatt utallige gankematcher med utallige av deres medlemmer opp jenna tia. Herlig å få honor samtidig som man vet at det sitt nån frustrerte allies på andre sia av landet 8027493[/snapback] Vi er noen skikkelige carebears sånn sett. Men men, du kan gjerne prøve en duell mot prot-paladinen min. Det er selvsagt, om vbi ikke sovner først da. Hvorfor .dk? Aner ikke. Sannsynligvis pengemessig.
anono1123 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Elsker å ganke Norske spillere på LS! Se opp for meg, Chez -Resurrected-
DisplayName123 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det var en merkelig blanding av engelsk og norsk på den siden ja. Er jo litt bortkastet å skrive på engelsk, når dere bare vil ha norske medlemmer.
Malevolence Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Kan jo hende at vi har engelske besøkende da
Walts Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 jau, værste som finnes er jo å komme inn på guild sider så ser du de står på russisk eller no.. foretrekker at alle guild skriver på engelsk
DisplayName123 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Kan jo hende at vi har engelske besøkende da 8030159[/snapback] Da bør vel kanskje hele siden være på engelsk da? Og ikke både norsk og engelsk. Alle trådene er jo på norsk.
Malevolence Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Kan jo hende at vi har engelske besøkende da 8030159[/snapback] Da bør vel kanskje hele siden være på engelsk da? Og ikke både norsk og engelsk. Alle trådene er jo på norsk. 8031422[/snapback] pirk pirk
sigz Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Åå, ikke snakk om LS, det er et stort savn i hjertet midt. Reclaimed <3
Zrakes Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Sigz, aka ? Vert i reclaimed selv Svar til alle som lurer på koffor vi har .dk = Det er fordi at du er nødt å vere et registrert selskap for å få .no for mye stress for meg Svar til koffor vi har engelsk på noe på forumet vårt, er vis du ser på ka som er engelsk, så ser du at alle 3 Forumene du ser når du kommer inn står på engelsk og recruitment forklarelsen, san at vi ikke skal få tusenvis av danske/svenske/engelske søkere, san som vi hadde i starten. Håper dette forklarer litt Masse skrivefeil sikkert, klokken er 04:00 og eg er trøtt! + at eg ser fram til at noen skal ganke meg 1v1, gief! Endret 28. februar 2007 av MyeZeCareBear
Malevolence Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Trenger stadig flere folk, driver på med Prince Malchezaar for tiden.
daneriks Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hallo Jeg (warrior)og en human pala som jeg spiller mye med kan sikkert migrate til deres server, vi er ganske lei av Dragonmaw og leiter etter et hardcore guild. Atm. så er vi prot warrior og holy/retri pala kan sikkert lage application hvis dere er interesert.
sigz Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Sigz, aka ? Vert i reclaimed selv 8043079[/snapback] Doodlez KK? Solgte accounten til en venn, men har begynt å spille igjen. Vurderer LS comeback. Du er vel ikke Mye teh drewid? Da husker du kanskje Doodlez og Spoodlez
Walts Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hvor mange dager i uken raider dere ? og har dere hatt noen tries i gruul's lair ?
Malevolence Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Må ordne opp i rec forum, er åpent for spesielt de jeg nevnte, men det er også åpent for andre klasser. Daneriks, ta gjerne kontakt med meg, jeg er Daeren på forumet, paladin CL. Høres veldig bra, vi trenger dere begge. djrabbit: Vi raider for øyeblikket ca 5 ganger i uken, (mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og søndag). Kan godt hende det blir litt forandring på det etterhvert, men stort sett det. Vi har ikke begynt på Gruuls ennå, mangler stadig litt i antall, men begynner å nærme seg nå.
daneriks Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Sorry men jeg fant meg et ganske bra guild på dragonmaw no, har begynt med kharazan og har mange IRL venner her. Så jeg tror jeg bare fortsetter her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå