Gå til innhold

Morgensol på Hitra!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte det godt fordi det var behagelig å se på. Jeg så "inn" i bildet, og tenkte på fisketur.. Hvis man kunne ønsket seg noe annerledes må det være å ha litt fast grunn fremst slik at vannet ikke ender så brått. Men som sagt så likte jeg bildet. Det nederste var litt merkelig å se på. Kan ikke forklare det noe mer.

Skrevet

har du satt space mellom bildene? de kommer opp ved siden av hverandre.

Likte best det siste bildet.

Kraftfulle farger, såpass kraftulle at du beveger deg bort fra fotografi og mere mot "fineart" skulle jeg tro. Siluetten er godt gjennomført.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde linjeavstand, men tok feil.

På bilde nr 2 syns jeg at det kanskje minner mer om noe som er malt, med sterke farger. Blir LITT unaturlig, men om det funker for andre så si fra ;)

Skrevet

Synes det ble for mye mørke partier på det andre bildet. Det første var veldig fint! :love:

Hva har du gjort av redigering? Kan vi få se rå-versjonen?

Skrevet

Komposisjonsmessig fungerer det andre bildet best. Føler at det har mest balanse. Til gjengjeld synes jeg fargemetningen fungerer best i det første. Det nederste bildet har litt for sterk saturasjon. Flott lys i begge.

Skrevet

Må si jeg likte redigeringen, og det ble veldig bra. Men skulle ønske det ikke var så mye mørkt ute i kantene,og crop blir vanskelig, da du mister himmel. Bra bilde, men hadde "plassen" vært bedre så hadde bildet blitt bedre :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...