Argamel Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Jeg trenger hjelp til det oppdraget som er det hvor du skal kjøre en terrengsykkel med Big Smoke for og ta de Colombianerne på toget og det er jo helt umulig. Den komentaren jeg har hørt mest i det siste er : All you gotta do was to follow the God Damn Train !.. Noen tips som gjør det lettere? PS : Big Smoke er foræder, Den jævelen
itsmebth Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Stå på broa og skyt på dem. (Bruk spoiler i den PS'en)
Loerand Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det er ikke så mye annet å gjøre enn nettopp det du har blitt fortalt. Du må bare bli bedre
Argamel Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Takk for all hjelp. Jeg vet at jeg suger men hvilken bro er det snakk om ?
Ambidex Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det er bare å prøve å holde sykkelen stødig og på samme plass i forhold til toget... da treffer han mye bedre ikkje kjør helt inntill toget heller
Insomniatic Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hvis du er en cheater kan du ta blow up all cars koden? (Det sprenger også andre kjøretøy enn biler)
Argamel Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Jeg er så dårlig i dette her at det er trist.. Spoiler er hva ? Pluss at jeg har fortsatt ikke grid det
The Norwegian Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Spoiler er når du sier noe som skjer senere i et spill elller en film. Det om big smoke er en spoiler og ødelegger kanskje for noen. Igjen: Tusen takk.
Betenkt Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Problem og problem.. klarer man ikke et mission må man prøve igjen...igjen...igjen og igjen... Den som øver kan klare alt vettu... Alle suger vel første gang man prøver et nytt spill på en nye spillkonsoll/datamaskin/mac\you name it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå