Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spørsmål om D-Link DGL-4300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja så mye har jeg fått med meg også men jeg må jo ha ett modem foran denne i tillegg, for deretter koble disse i bridge modus har jeg rett? Og hva slags modem bør jeg da kjøpe? Burde vel være noe fra D-link alt sammen ?noe som også utnytter full båndbredde innad i routern...Eller er dette her helt borte i natta! :hmm:

Endret av SpxinXeh
Lenke til kommentar

Hei,

 

du setter det modemet du formodentlig har i veggkontakta di. I modemet setter du DGL-4300. Dataen kobler du til DGL-4300 med trådløst eller kabel. Dersom du kobler til trådløst, kjøper du et D-link trådløst kort som støtter 108Mbit "Super G".

Dersom du kobler til via kabel, kjøper du et vilkårlig gigabit nettverkskort.

 

Dette burde vere alt.

Lenke til kommentar

Hei igjen, jo jeg har fått modem fra min isp men dette detter ut til tider, derfor vil jeg også gå for nytt, helst noe fra D-link det også..

 

Men jeg har nok forstått litt mere enn det jeg gjorde. takker for hjelpen...men det modem jeg da evt. kjøper burde det også være noe som støtter super G greia?

 

Og alt dette må støtte Annex B ikke sant?

Endret av SpxinXeh
Lenke til kommentar

Så uansett da vil jeg altså ikke få noe bedre nett?

Men da er det jo bare å kjøpe router koble den med kabel inn i dgl og trådløst fra der?

 

LAWL

 

Og jo før jeg glemmer det, er det noen opplysninger jeg må ha fra min isp lev. ?

 

Sneiks

Endret av SpxinXeh
Lenke til kommentar

Hilken ISP bruker du? Type modem? Type linje? Er problemet med at du kobler ut med både kablet og trådløst utstyr?

 

Er det modemet som er problemet, så vil det ikke bli bedre kvalitet på det om du setter det i BRIDGE modus. Er det feil på det, så vil ikke det reparere det.

 

Ville fått ISP til å sjekke linja og modem for å vere sikker. Har du ADSL så lån et modem fra en nabo for å teste.

Lenke til kommentar

Jeg har adsl fra Start.no som igjen leier linje fra telenor, modem er av typen Speedtouch 546i. Linja er 9600/704 brutto... Har fått tilsendt 2 nye modem uten at dette har hjulpet..Og når jeg ringer så sier de bare at linja er ok den, kan ikke se noe feil!

 

What to do?!

Derfor er det vel heller modem det står på? hvis jeg forstår dette riktig

Lenke til kommentar
Jeg kjører et speedtouch modem levert av min isp i BRIDGE modus. og DGL-4300 fungerer veldig greit:)

8026727[/snapback]

 

Bluecom 6000/600, Battlefield 2, til tv2 serverne ligger jeg mellom 30-50ms.

har ikke spilt noen andre spill på linjen.

 

klager ikke på oppetiden heller, dønnstabil i 18dager nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...